Ständigt otursförföljd
Hej!
Jag har i många år varit otursförföljd och drar åt mig väldigt negativ energi, råkar alltid ut för sjuka saker och skadar mig på saker man i princip aldrig skadar sig på annars..
Förrut tyckte folk omkring mig jag är väldigt klumpig men när cirka 15 glas "sprängs/går i 100 bitar" per månad i mina händer så kan man ju inte mer än undra.
Jag tror inte jag har någon kroppsdel som fungerar felfritt..
Mitt ena knä fick sig en smäll efter en bilolycka för några månader sedan så det bara krasslar och knakar. (Det sjuka med denna olyckan var att det hände på en utfartsväg där man normalt kör i kanske 20-30km/h.. Satt i baksätet och skulle shoppa med familjen, dom frågade hur det gick med min tjej och jag skulle berätta för dom att det inte går så bra och att jag funderar på att bryta förhållande, samma sekund som jag tänker yttra dom orden så kollar jag ut genom rutan i en millisekund och är cirka 2m från föraren i den andra bilen och jag såg i hans ansiktsuttryck precis innan han körde in i oss i 55km/h och hans ansiktesuttryck var mordiskt, inte direkt så han styrde sig själv. Han sa även efter smällen att han inte mindes något och förstod inte vad som hänt)
Mina händer är i princip alltid fulla med små och stora sår ( För det mesta småsår, men ibland även så det är på gränsen för att behövas sys)
Har problem med att gå med en liktorn i högra foten, vilket leder till att min gångstil blir påverkad och det påverkar min ryggrad, vilket i sin tur har lett till ryggproblem på vissa kotor som är kopplade till magen, då jag haft konstanta magsmärtor i 10 år utan att få något svar vad det är för fel på mig.
Nästan varje natt jag ska sova så drömmer jag alltid om hur jag blir brutalt mördad i alla olika scenarion, jag blir bränd, dränkt, skjuten, våldtagen, uppskuren, fastbunden lämnad att dö, domedagsscenarion och har väldigt mycket andlig aktivitet i min lägenhet på nätterna som stör min nattsömn.
Jag har även haft diverse deppresioner och varit i 3 psykoser allt som allt, har varit med om det mesta taskiga som kan hända en i ens liv och har gått igenom jääävligt många prövningar och ångrar inget av det fast det har gjort mig till en rätt tilltrasslad och förstörd människa, varje händelse har lett till erfarenheter som gjort mig en till bättre människa med sympati & empati ( Vilket jag i princip saknade när jag växte upp).
Men nu är det såhär att jag är jävligt trött på all negativ energi som dras till mig.. Försöker hjälpa allt och alla i den form jag kan men känns bara som varje gång jag hjälper någon med stora seriösa problem så backstabbar dom mig och förnedrar mig brutalt eller ser till så att jag framstår som en idiot när jag bara har hjälpt dom.
Det känns liksom som energin ligger och väntar runt varje hörn och såfort jag släpper in någon i mitt liv så går det bara emot mig..
Något tips på vad jag skulle kunna göra för att bli av med problemen?
Kan tillägga att jag förövrigt är en väldigt stressad och depprimerad kille på 22 år, har hållt på med quijabräda och har forskat och gjort research om det mesta inom det ockulta dom senaste 5 åren..
Fick även höra redan som barn att jag skulle ta det lugnt med mörka krafter eftersom jag var extra mottaglig, vilket jag förstår nu vad dom menar..
Ibland kan jag tillexempel gå till jobb med full energi men när jag sätter min fot innanför dörren så känner jag hur 50% energi dras från mig när jag kommer in, men jobbar alltid till 120% på energi jag inte ens har. Så dom få timmarna jag jobbar per månad tar i princip all min energi i livet, har ibland knappt ork till något annat..
Tips och ideér tack? :)
"What you think is what you get!"
Kan även tillägga att när jag är med människor jag tycker om som min familj och släkt så slukas min energi efter bara några minuter, kan vara pigg en dag men sen om man träffar morsan eller farsan och pratat i några minuter så börjar jag gäspa konstant och har svårt att hålla ett samtal :p
Detta är ingen cry me a river tråd utan jag vill bara förklara lite smått med olika saker som jag råkat ut för, och jag förstår att vissa saker har jag bara mig själv att skylla, man kan inte skylla allt ont som händer på andra & övernaturliga saker. Men jag känner att det ligger något mer bakom min historik och jag känner väldigt ofta en närvaro sidan om mig, och det är ingen positiv känsla direkt.
Har som sagt varit rätt mycket på min quijabräda genom åren och pratat med en del onda väsen och blivit skadad/attackera på deras plan, dock har jag alltid haft skydd och varit starkare än dom psykiskt. Men när man pratar med någon som utger sig för att vara lucifer och man känner hur hela kroppen vibrerar av negativ energi och hur man blir skadad så kanske det kan vara så att jag fått något över mig från det?
Jag skulle råda dig att ta paus från allt som har med ockult och "övernaturligt" att göra. För att utöva dessa eller blanda sig in i den världen så bör man vara balanserad för att inte börja må dåligt. Stress, deppression och brist på energi, det är saker man kan påverka och hjälpa själv. Nu har jag ju ingen aning om hur ditt liv annars ser ut, men en bra idé är att se på hur man äter. Den kost man tar in har otroligt stor påverkan på allt annat. Socker och vete är det första som ska lämnas bort, det mår ingen bra av. Se till att du får i dej alla vitaminer, mineraler, proteiner osv som kroppen behöver. Kost-tillskott kan vara bra. När kosten är balanserad mår man faktiskt mycket bättre och orkar mer. Då kan man börja se sig om i sitt liv för att se vad annat som behöver ändras. Mot stress och deppression hjälper bl.a. idrott, skogspromenader (naturen stillar sinnet också enligt vetenskapsmän och läkare), olika slags avslappnings- och meditativa övningar. Lär dig kontrollera ditt sinne.
Det går inte lätt och snabbt att göra ändringar i sitt liv, men det är absolut värt det!
Jag håller med #3. Ta hand om dig själv. Är bra, sov bra, säg nej till sånt du inte orkar med på ett vänligt men bestämt sätt. Om du brukar lägga ner din energi på att hjälpa andra, lägg ner den på dig själv istället. Gör sånt du tycker om, och håll dig borta från det ockulta ett tag. Är du extra mottaglig är det en bra idé att hålla dig borta tills du mår bättre och känner att du kan hantera det.
Lycka till!
Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus
Tack för svar :)
Har dom senaste månaderna börjat säga ifrån och inte ta åt mig så mycket uppgifter och hjälpa andra för att försöka fokusera på mig själv.
Med tanke på en sjukdom jag haft i 6 år som gjort mitt liv väldigt väldigt svårt att leva så har jag i princip druckit & rökat marijuana varje dag för att stilla mina tankar och ångest. Har alltid haft svårt för att äta för varje gång jag äter något oavsett vad så får jag kramp i magen, vilket har lett till att min kost inte är den bästa.
Mitt jobb är det som tar mest energi av mig, så jag har planer på att säga upp mig nu en månad innan mitt andra "sommarjobb/ordinare jobb" drar igång igen, vara med mig själv och gå emot alla mina inre demoner och sluta röka cigg, marijuana, alkohol och allt vad det heter.
Har sagt dom senaste 3 åren - Detta året är året jag verkligen tar tag i mitt liv! Har ju inte riktigt blivit så, men om man ser det till hur jag mådde för 3 år sedan så är det ett under att jag fortfarande är i livet.
Men det tar sin lilla tid, har nått en bra bit på vägen och bara en del kvar att ordna upp.
Beställde Vemma produkter för några timmar sedan, ska finnas en del ämne där i som ska hälsosamma så ska prova det en månad för min mage och se om det blir bättre, om jag kan få bukt på min mage så kan jag nog ordna upp dom andra problemen tids nog :)
Det är så sant som ni säger, oftast kan man hjälpa sig själv bara man har ork till det.
Men alla mina problem hänger ihop på ett eller annat sätt..
Sömnen är ju ett av dom största problemen, har alltid haft problem med mardrömmar och sover allt för lite, även då när jag sover så många timmar man behöver så vaknar jag upp och känner att jag inte fått någon energi tillbaka över natten, jag går i sömnen och det har även hänt att jag strypt min flickvän i sömnen också som hon berättat för mig när vi vaknat, hänt flera gånger (Tacksam för hon har överseénde med det men förstår inte hur hon kan vilja leva med en sån som mig) Vaknade upp flertal gånger för flera år sedan när jag inte drack så mycket och inte rökte marijuana och kollade upp mot taket och såg en demon som flög mot mig sakta och satte sig över mitt bröst och började "suga/dranera" mig på energi eller min själ eller vad det nu var för någon som sögs ut ur mig, sen den natten har jag alltid varit trött 24/7, någon som varit med om liknande?

Både marijuana och alkohol kan användas till självmedicinering. Jag är varken psykiatriker eller psykolog, men jag lever nära personer med psykiska funktionshinder. Jag skulle råda dig att uppsöka vården för att utesluta sådana problem innan du söker svar någon annanstans. Dessutom kan man påverkas negativt av att syssla med "övernaturliga" saker när man inte är psykiskt stabil.
Har du redan kontakt med vården, så bör du/de se över din medicinering (om du medicineras), för anses du ha fått ordentlig hjälp ska du inte behöva må som du mår. Även när man har kontakt med vården kan det ta år innan man får rätt hjälp, ge inte upp och kämpa på.
Som andra tidigare har skrivit, släpp det här med det övernaturliga, eller i alla fall det som kan anses vara aktivt utövande och se till ditt mående först.
Om detta inte funkar kan det vara bra att söka hjälp hos en shaman eller annan andlig utövare, det finns flera här som har koll på detta och kanske kan hjälpa om det handlar om andar, väsen eller annat.
Börja med att skaffa lite kamfer och en flaska utspädd ammoniak.
Sätt ett glas med kallt vatten (med en pyttenypa kamfer i) vid nattduksbordet. Töm med vänster hand i toaletten verje morgon. Skölj ur glaset och upprepa varje kväll.
Liten nypa kamfer i sovrumshörnen. Förnya en gång i veckan i tre månader.
Lägg i en halv kopp ammoniak och en näve havssalt i skurvattnet för golvet. Skura en gång per vecka grundligt från innersta delen av huset ut över tröskel. Släng skurvattnet vid närmaste korsväg och gå därifrån utan att se tillbaka. Upprepa 3 månader.
Skippa ALL form av andlig aktivitet under dessa tre månader.
Minskar det inte mardrömmarna behöver du nån Klok till hjälp.
Detta utesluter inte medicinsk hjälp, social och ekonomisk rådgivning och andra former av stöd du bör söka.
Lycka till.
- www.therootdoctor.se - Hoodoo Spells, Trolldomsritualer, Readings & Spådom.
- Medlem av AIRR- associated Independent Readers & Rootworkers - Kvalitetessäkring för klienter.
Det tog mig först 2 år att gå till läkaren med mina pinsamma problem som förstörde mitt liv, läkaren bortförklarade mitt problem med inbillning och vände sig om och började rota i en låda (För att jag inte skulle se när hon hånskrattade åt mig för det som det tog 2 år att berätta) Sen tog det ytterligare 2 år innan jag hamnade hos en psykolog av andra skäl och bestämde mig för att ta tag i mitt liv och berätta problemet igen och även hon sa att det var inbillning, jag går inte på någon medicin då jag har haft 22 år på mig att lära mig stänga av mina känslor och agera som vilken annan människa som helst, så utåt sett så är jag väl normal med lite otursförföljelse men inom mig är det ett stort hål som slukar mig sakta men säkert.
Mailade en känd Aura transformator med mina problem och inväntar svar, för jag har verkligen ägnat mina senaste år att finna roten till mina problem och det är inte något naturligt som ligger bakom. Det är skratta eller gråta som gäller, skratta gick dom första åren men börjar bli jävligt trött på det nu..
Först tack för era svar, känns skönt att någon tror på mig och tar detta på allvar. Försökte en gång på flashback men blev bara kallad för troll och lögnare.
Skönt att ha hittat ett forum med likasinnade som kan tänka lite utanför ramarna!
Hur kan jag få tag på kamfer (Aldrig hört talas om) & ammoniak på lättaste sätt?
Jag är öppen för det mesta så självklart är detta något jag ska testa! :)
Kamferpulver: http://www.awa-health.se/categories_listing.php?cPath=38
Ammoniak vid rengöringsmedel.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Mitt råd till dig skulle vara: att försöka stoppa dina negativa tankar och försöka tänka positiva tankar om dig själv och din omgivning. Jag tror världen blir vad vi tror att den är. (Det är viktigt att tänka/ önskar i nutid, att jag redan har/ är det). Och sluta skada din kropp med droger. Tyck om dig själv.
Vi säljer kamfer för 22kr paketet. Inte hunnit lägga upp det ännu bara.
Ammoniak hittar du på rengöringshyllan på ICA.
- www.therootdoctor.se - Hoodoo Spells, Trolldomsritualer, Readings & Spådom.
- Medlem av AIRR- associated Independent Readers & Rootworkers - Kvalitetessäkring för klienter.
Tack för tips, ska köpa det när mina pengar trillar in på kontot :)
#11, jag håller med dig fullständigt. Det blir vad vi gör det till, law of attraction! Ju sämre man tycker om sig själv ju värre blir det, försöker verkligen tänka bättre tankar om mig själv och min omgivning men min omgivning motbevisar sig själv stup i kvarten så man tappar hoppet om mänskligheten. Men tanken att det finns många andra vettiga människor ger mig lite hopp åter. :)
Jag har jobbat på mig själv rätt hårt fast i min egna sakta takt men känner att jag börjar närma mig målet (inom 6 månader ska jag ha tagit mig i kragen till max och lagt allt negativ åt sidan och välkomna det goda)
Har bara hamnat i många negativa tanke&händelse spiraler som tar ett tag att jobba sig ur. Men ingenting är omöjligt med viljans kraft och motivation. Ska bara hitta min motivation sen ska jag nog gå mot ljusare tider :)

du har fått många goda råd här, men jag bugar mig för therootdoctor som så välvilligt delar med sig av sin kunskap till dig. Lycka till!
therootdoctor: Hur mycket kamfer innehåller ett sådant paket?