Otur!!!!
Tänkt höra här om nån kan ge lite hjälp!
Jag har drabbats av otur inder så lång tid att nu klarar jag inte mer, viss del har jag förmodligen själv i det hela för att man vill vara "snäll", men nu har bägaren börjat rinna över för vad jag faktiskt klarar.
Jag har drabbats av två sjukdomar som inte kommer att försvinna och på det har jag fått svåra ekonomiska problem.
Finns det nån som kan se, nån som kan ge vägledning hur man menatalt får det bättre (alltså om man kan meditera, be, "önska", sig ett bättre liv) Formler, örtdektoter eller dylikt… Tankar, allt mottages tacksamt!!!!!
Du skulle kanske behöva en andlig rening, sätta upp ett beskydd och söka rådgivning av någon kunnig?
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Precis! Men vart hittar man såna? Det är en djungel…..
Man får försöka gå efter rekommendationer :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Du vet möjligtvis inte vem som kan ha sådana?
Så länge du är fokuserad på att allt går emot dig finns inget utrymme för förbättringar. Visualisering är ju en så viktig del i magin, inga ritualer utan tankebilder på hur du vill ha det, vad du vill uppnå.
Du får försöka slå bort alla tankar på "otur" och istället sikta in dig på att dra till det det du vill ha; ekonomiskt välstånd, hälsa, osv.
Jag känner med dig PernillaD och är själv i samma situation.
Det är väldigt svårt att visulera postivt när man ständigt har otur över sig och sjukdomar som gör livet ännu svårare för en att leva..
Jag själv, som är en lagom deprimerad och haft många motgångar och lagom bitter på livet har ändå ibland kunnat visuelera positivt mellan vissa perioder och faktiskt uppnått mina mål. Har kommit upp mig en del fast jag är deprimerad men skjutit det åt sidan och låtit mina mål komma före allt annat.
Jag kämpar rätt hårt nu mot en annan sjukdom jag fått av hela min negativa tankespiral, har mer eller mindre gjort livet rätt surt för mig dom senaste 6 åren men jag har tröttnat på att jag är så negativ till allt och hamnar i vissa situationer pga mina tankar, så nu ska jag gå rätt emot mina egna tankar och vända på det till ett himmelrike här på jorden. Dina tankar är mycket starkare än du anar..
Jag skulle även vilja passa på att rekomendera en dokumentär som heter " Your mind is bigger than all supermarkets in the world." Mycket sevärd!
Hoppas fler som har massa negativitet inom sig läser detta går emot sina egna negativa tankar och tar dom åt sidan, in med dom goda tankarna! :)
"What you think is what you get!"