Jag-har-rätt-magi
Hej alla!
âr det någon här som gjort en jag-har-rätt-du-har-fel-magi?
alltså använt magi för att få någon att inse att det du säger är rätt eller få någon att tro på det du säger?
Vad använde ni er av?
Kul att läsa om någon lyckats med detta! :)
Jag har inte använt magi för att av princip visa att jag har rätt. Men jag har använt magi för att avslöja lögner och för att lägga mer tyngd vid mitt ord. Tyvärr gick det inte vägen när jag försökte vinna en typ av tvist men att avslöja lögnare brukar funka.
Gör hellre fel än inget alls.
Så fint att det funkade för dig! Det är väl lite av det jag är inne på.. men blev lögnerna avslöjade för bara dig eller för andra med?
Vad använde du dig av då? Har fastnat lite i vad jag ska använda mig av eller hur jag ska utforma detta..
Tack för svar! :)
Lögnaren ångrar sig, ber om ursäkt och i bästa fall erkänner den sin lögn och avslöjar sitt sanna motiv. Jag använder mig oftast av olika örtpulver som jag strör på mig själv eller någon annan eller i någon annans väg.
Gör hellre fel än inget alls.
Jag har använt mig av commanding och compellingprodukter för att få fram sanningen och fått bra resultat.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Låter ju intressant..
Vil ni utveckla det lite mer? Skriv gärna privat om ni hellre vill det.

Jag använde en "avslöja lögn" en gång. Det är den enda gången jag har behövt använda mig utav en spell för att avslöja just en lögn.
Det var en stor lögn och det var frågan om rättsliga ärenden. Det var en lögn som vi i familjen kände till men som behövdes dras ut i ljuset. Magin fungerade… men det dröjde ett tag innan magin tog vid och visade sitt resultat men de fungerade exagt så som jag önskade att det skulle göra.
Det jag vill påvisa är att "sannings formler" kan fungera på stora problem också…
Tack för svaret magiskblomma! Men vad använde du dig av? Som sagt så har jag fastnat lite här. Behöver nåt tips.
Du hittade inget matnyttigt när du googlade på commanding och compelling spells?
Få se nu.. vet inte om jag kanske ska sprida den formeln…. jag fick den utav en "vän" så h*n kanske inte inte tycker om att jag sprider den vidare…
Formler är enkla ord för att få resultat.
Är det allvarligt menat att försöka trolla ihop en övertygelse så är formeln ditt minsta problem.
Om man anser sig behöva en sådan.
Ibland är vokabulär och förmågan att argumentera din bästa vän.
Nu är det kanske inte så för dig. Men många använder magi som en genväg, och vill man ha respekt av de man åkallar/arbetar med så måste man visa att man fightas för sin sak.
Varför ska de hjälpa dig när du inte gör det själv så att säga..
Mvh S.
#10 Oftast vänder sig människor till trolldom när de försökt alla de vanliga vägarna.
Läs bara "konsten att läsa tankar" så behöver du inte slösa energi och tid på magi.
Och så lär du dig mycket.