Få fatt i min gåva
Jag är ny här på detta forumet. Har tittat runt lite på de olika trådarna. Spännande.
När jag är ensam och bara är jag så är jag så säker på min kraft och min gåva MEN det är som att jag inte vågar visa den eller som att jag inte riktigt får fatt i den. Jag skulle så gärna vilja utveckla mig mera och utveckla min gåva.
Det som läst om sånt här så känner jag bara igen mig till viss del - jag känner att jag är "lite annorlunda" i min kraft än "alla andra". (ja jag vet hur det låter)
Nu undrar jag HUR gör jag för att få fatt i min gåva och kunna utveckla mig till max?
Det beror ju helt och hållet på vad din gåva är för något.

Det är just det som jag inte helt "vet" eller vet gör jag men jag vet inte vad det heter. Jag vet ofta vad som kommer att hända i förväg. Jag känner vad och hur människor mår utan att det säger något. Jag känner ofta att någon är i min närhet, någon jag inte ser. Jag "ser" andras (vad jag tror) skyddsandar. Jag "ser" eller känner hur gamla själar människor har. Jag känner mig iakttagen väldigt ofta. Jag "hör" att någon pratar med mig men jag hör inte vad de säger, hör bara ett mummel. Lite kort om vad jag upplever men det är svårt att formulera helt rätt, svårt att hitta rätt ord. Dessutom känner jag nästan alltid att jag "inte hör hit" som att jag är "fel" eller på fel plats (inte geografiskt, typ fel gata eller så utan fel ….. värld eller fel tid eller något sådant) Någon som förstår och kan hjälpa mig?

Kolla med dom på "Övernaturligt i fokus", din beskrivning låter som något för det forumet.
#2 jag känner igen liknande saker och vet inte riktigt heller hur jag ska göra..

#4 så kul att det finns fler än mig som inte vet. Tycker att det verkar som att alla som har en gåva "vet" hur de ska göra och hur de skall utveckla det hela.
Såg på tv om någora som var häxor - de bara visste det och levde så …. Är alla så säkra och så självklara? Eller hur gör ni för att lära er?
#5 jo jag känner med att det är svårt…jag vill liksom lära mig hantera sånt här men istället kommer det när det kommer . Jag hör ljud, fotsteg, viskningar.. jag känner nästan alltid på mig när min pojkvän är sjuk eller har försovit sig eller om han missat bussen eller glömt annat. detta även när vi inte bodde ihop. Jag känner mig sällan ensam, ofta svårt att sova. Bland annat…