Utbildningsinventering
Jag har försökt att kolla av så att denna fråga inte är ställd sedan tidigare, och jag hittade inget. Men skulle frågan vara dryftad får ni väl lyfta mej i örat med en länk . ;)
Flera här på detta fora verkar ha så spännande och relevanta utbildningar. Det skulle nog vara roligt även för andra att ta del av vilka utbildningar ni har, och kanske också hur man kommer i kontakt med dem.
Tack på förhand!
Vad för sorts utbildningar syftar du på?
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Känner att det är ganska fri tolkning på det. Kanske utbildning är att snäva in det hela, så att all kunskapsinhämtning är ett mer riktigt uttryck. Tanken bakom frågan, är att jag och många andra kanske känner sej lite vilsna i den djungel som råder inom häxtro och närliggande yttringar. Tänker att ni som har kunskaper inom detta skulle kunna hjälpa oss att andra att hitta vägar, genom att ni berättar om dessa. I ditt fall Bappho, så tror jag att det kanske finns bl.a. ett antal böcker som du känner har varit viktiga, och som även andra skulle kunna ha glädje av att läsa
Sen finns det andra här som kan så mycket om magi t.ex. Hur har man fått den kunskapen?
Och om man har gått på minor, så kan ju det också vara intressant.
Hänger du med på hur jag tänker? Att jag ville samla information i en och samma tråd, dit man skulle kunna söka sej för att hitta vägar som har fungerat och kanske varningar för det som inte var bra. Om du uppfann hjulet igår, så kanske jag kan slippa göra det idag…
Åhå, ja, då förstår jag hur du menar. Ska ta mig en tänkare och återkomma till tråden.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax