Wiccaner/Häxor?
Hej igen :).
Nu kanske ni tycker att det var ett evigt tjat på den här bruden.. Må så vara, men jag vill faktiskt bara lära mig :).
Jag tänkte bara fråga om det finns någon "likasinnad" som vill ha mailkontakt med mig? Wiccan eller häxa, eller bådadelarna spelar ingen roll även om jag själv är väldigt intresserad av just Wicca. Kanske någon som är i samma situation, som alltid varit intresserat av magi/häxkonst o.s.v och nu vill göra något av det? Eller någon som är mer erfaren som vill hjälpa mig att göra något av det? Jag menar inte att ni ska "lära upp mig" via mail.. Jag vill väl bara ha någon att snacka med genom det här. Någon att prata erfarenheter med, ställa frågor till. Någon att dela åsikter och upplevelser med.
Känner mig lite ensam liksom.. =p.
Hej! Jag diskuterar gärna dessa saker via mail, är dock inte wicca. Men om du ändå vill skriva till mig får du min mail-adress genom att skriva ett privat meddelande till mig här :)
Vill du ha kontakt med någon som också håller på att lära sig, är jag öppen för det :) skicka ett PM här, bara. ^^
#1 Jag har skickat till dig :).
2# Jag har redan skickat till dig tror jag? Det verkar dock som om något blir fel när jag skickar, för ingen svarar. Eeeller så vill de bara inte =p.
#3 fick det nu :)
nu ramlade jag in här… PM:ade dej för nåt annat precis.. lustigt. Det måste vara meningen. Svara bara på PM:et om du vill ha kontakt =)
Fred och god växt!
Jag tror absolut att det var någon mening med det :). Har svarat på PM:et.