Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 1750 ggr
HannaI
0

Drömmer om döden

Hej, jag är bara 18 år eller bara och bara, jag börjar redan känna mig gammal. Jag har vid tre tillfällen i mitt liv drömt om att människor skall dö. Jag har sedan inte kunnat stoppa mig själv för att berätta detta för folk i min närhet. Få dagar senare har människorna i mina drömmar gått bort. Och jag har skrämmt människor i min omgivning familj etc. Jag vill gärna kunna kontrolera drömmarna bättre, tillexempel stoppa mig själv från att drömma dem. det känns som jag får information jag som jag skulle må bättre utan. Så vad gör jag?

thinkerbell
0

Oj, det låter ju onekligen jobbigt att drömma sanndrömmar av det slaget. Får jag fråga när det hände första gången, och senaste gången? Inte för att jag vet något sätt att bli av med drömmarna, det bara intresserar mig.

Jag tror att allt händer av en mening och kanske är meningen med dina drömmar att de du drömmer om ska få en sista chans att göra vad de nu vill göra innan de dör? Kan dock förstå att det sätter dig i en sits som du inte vill vara i, att det känns orättvist. Och så är det kanske svårt att få folk att tro på såna här saker i dagens samhälle.

Ledsen att jag inte kan vara till hjälp.. Hoppas att någon annan kan..

Bappho
0

Är det bara dessa tre drömmar eller drömmer du ofta på ett sätt som är störande/jobbigt?

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

dennas
0

Givetvis är det skrämmande att drömma såna drömmar, men du kan också se det som en gåva som ger dej chansen att förbereda dej och att se till att relationen till personen i fråga är så klar som möjligt. En del människor behöver hjälp med att dö på ett tryggt sätt. Man kan be för dem, ge dem kärlek och trygghet. Man kan åkalla deras hjälpare och be dem hjälpa till. Man kan ge personen tillåtelse att släppa taget. Man kan också ha ouppklarade frågor emellan sej som man har en chans att reda ut…