Hjälp!
Jag har sedan 96 haft den ena katastofen efter den andra. Jag har förlorat barn, nära och kära, ekonomin, utsatt för förtal..Ja! you name it…Efter en del läsningar så är jag helt övertygad om att jag har en förbannelse över mej. Allt tyder på det. Nu är jag nästa på väg att ge upp för det tar aldrig slut. Vad jag än gör blir allt fel…Finns det någon där ute som kan hjälpa mej att bli fri???..

Jag vet en tjej som hjälpte mig..Ska ringa henne imorgon, frågan är bara hur jag ska kunna förmedla telnr till dig om hon fortfarande håller på med "sånt"… Lovar att gå in här imorgon kväll o berätta, ok? Pepp-kram
//Sussie

Det är inte säkert det handlar om en förbannelse. Egentligen är det sällan det rör sig om förbannelser när allt tycks gå emot en. Oftast handlar det om någonting annat som har att göra med personen själv.

Hej igen!
Hon har slutat.. Synd hon hjälpte mig när jag hade problem, tog ett jävla tag innan jag ACCEPTERADE att det fanns en mörk sida, idag har jag skydd o den personen som gjorde detta mot mig VET att varasig hon eller hennes sk healing-tavlor kommer åt mig! VArmt lycka till, jag hoppas du hittar NÅN! Pepp-kram

Du skulle behöva någon som kastar ut. Alltså kastar ut det onda omkring fanns det flera som gjorde det förut, tyvärr är de döda allihop.