Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1258 ggr
Atropa
0

Häxor med ideer och inspiration!

Hej!Cool

är en rätt nybliven häxa som skulle behöva lite tips och trix, framförallt till någon jag kan fråga eller be om hjälp av.

jag undrar om någon skulle vilja bli brevvän med mig och berätta allt om det mystiska inom häxtkonsterna Skrattande

Sommarek
1

Tjena!

Tips och trix finns det massor av, men det är lättare att komma med förslag om du är lite mer specifik.  ;)

Annars är mitt tips att läsa, läsa och läsa och prova dig fram. Det är bra att testa även sånt som känns konstigt eller vagt (men naturligtvis aldrig rent ut dåligt!), för om inte annat så lär man sig vad som inte funkar, och det kan också vara värdefullt. Utöver det så fråga på om du inte hittar info om det du vill veta, olika människor gör ju på olika sätt.  ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

Atropa
0

okej tack så mycket då ;D

Bara Anna
0

Som mångårig wiccan kan jag bara svara utefter mina egna erfarenheter: Det är väldigt få i Sverige som är tillräckligt öppna och med tillräckligt skinn på näsan att de är villiga att skaffa sig en brevvän/student på distans. Mycket är också svårt att förklara i text tyvärr. Wicca t. ex kallas för en mysteriereligion och inte för att den är "hemlig" utan för att vissa saker måste du uppleva själv. Därför är det extremt vårt också att berätta ALLT^^ Det finns flera bra kurser och böcker på nätet, både på svenska och engelska. Har du spanat där?

Min rekommendation är att göra en sökning här på iFokus på närmaste stora stad i din närhet. Kanske har du blåröta och hittar någon där som du kan bolla idéer med? :-)

Me. Myself & My Sims

http://www.memyselfandmysims.se