Häxor iFokus

Häxor

Etikett: allmänt
Läst 1191 ggr
Susan.DL
0

Vad är de som händer mig?? Hjälp !!!

Hejsan!! Har under ett tag (ca:6år) nu haft otrolig orolig och otäcka drömmar/sömn och varje gång jag vakna livrädd av de otäcka drömmarna elr känslan utav att någon tar tag i mig och jag blir helt stel i kroppen kan inte röra på mig pga de otroliga starka energin som tar tag i mig. De händer alltid kl 03:00 på natten jämt. De finns kvällar jag inte vågar sova på natten så jag håller mig upp i stället , tänder alla ljus hemma så jag inte ser av mörkret. Kan nån snälla tala om för mig vart jag ska ta vägen, jag har tänkt kontakta en helare som håller på med healing. Vad är de för guide alla här på sajten talar om vad är de?? Pleace hjälp mig med de här .

ExNihilo
2

Förslag: Läs om begreppet sömnparalys

Känner du igen dig i det som beskrivs?

[TPinks]
4

Att ha haft det du beskriver under 6 år är en väldigt lång tid. Varför har du inte sökt hjälp för det du upplever under denna tid?

Det finns flera sätt att komma till rätta med det du upplever. Vissa är mer vetenskapliga än andra, mina är mindre..

Gör så här. Och om du gör så lova att berätta hur det går.

När du ligger till sängs så vill jag att du verkligen visualiserar en rasande fors. Jag menar en verklig vildälv från de norrländska urskogarna!

När du verkligen ser och hör älven inför din inre blick så vill jag att du skall visualisera dig själv stå naken vid älvens södra strand.

När du tydligt kan se dig själv så skall du stilla forsen med tanke och ord. Be den, tvinga den, sjung eller böna! Men du skall inte sluta förrän forsen är verkligen stilla och när den väl är stilla så skall du prata med forsen om din skräck och allt som oroar dig. Låt dig själv tala fritt.

Om du lyckats göra det jag säger ovan så vill jag att du i vakna livet också beger dig till ett naturligt rinnande vatten. Helst en fors men hittar du inte en fors så räcker det näst bästa. Så inför detta rinnande vatten så vill jag att du återigen återger vad du berättade för forsen under natten. Återge så väl du kan ord för org och mening för mening.

När du är klar så vänta till natten och sov sött.

XxKimxX
1

Min farmor kallade det för en gastkramning. Men jag tycker att ExNihilos inlägg var intressant Glad

"Våra brister gör oss till människor."/Daniel Adams Ray