rena energier
hej jag undrar hur man gör när man renar sina energier???vet ju hur man renar kristaller /stenar men hur gör man med sig själv???

Jag vet inte riktigt hur du menar men jag brukar rena mig med rökelsen från torkad salvia. Jag tänker mig att jag blir renad och använder rökelsen

Jag läste någon stans och det funkar för mig. Jag tar en dusch inte för att tväta mig och inte i varmt vatten. Megans jag står i det svala vatnet så föreställer jag mig att som iritrear mig, ensak i taket. Jag sätter en färg pådet och ser mig omsluten av färg. när jag är redå att släppa taget så låter jag vatnet spola bort färgen från min kropp. Jag fortsätter så tills jag är ren. Detta gör jag för att jag bor med en person som inte kan andas av rökelse. //Aftonfalk

På Orchid behandlingscenter kan man köpa en så kallade airspray som heter Renande formel och består av blomessenser och eteriska oljor. Den kan man använda för att rena sig själv och omgivningen. Fungerar om det finns personer som inte klarar av rök och rökelser.
De har även andra sorters sprayer som är bra för olika ändamål.

Ja men hanlar inte det vi holler på med vad som funkar gör indeviden. Men jag är en relativ ny börjare så jag kan ha fel.

Vad menar du Aftonfalk?

Ok! Om rökelser inte funkar för mig har, aldrig gjort det kommer inte att göra det. Luft elimentet fungrear het enkelt inte för mig. Så får jag använda mig av något som renar mig och vatten elimentet gör det. Jag är desutom student och har inte pengar att köpa saker för. Om nu någon med, mer kunskaper om energier än jag säger att om jag gör som jag skrev så funkar det och jag desutom tror på honom. Men vad jag tror att jag menan är att om utövaren tror att något fungerar så gör det. Nu syftar jag på är fulständigt övertygad om att det fungerar. Förlåt föresten menade inte att låta som jag gjorde. // Aftonfalk
tack för tipsen, ska kanske förklara vad jag menar men att rena mig, jo om man liksom behöver fylla på energi föredet för att gnn eller ngt "tagit" ens energi o man känner sig tom o kvävd, då vill man kanske "skaka" av sig det det där som trycker ner ens energier, låter kasnke flummigt…………är dålig på att stänga av mig/koppla ner eller vad man nu vill kalla det o det är tröttsamt att va lite öppen hela tiden o suga åt sig saker………..o då när man varit i väg o kommer hem kan jag känna att jag vill rena mig o finna harmoni igen.