Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 3593 ggr
Rivekah
0

Förvirrande dröm ööööhhh

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I natt hade jag en superskum dröm.

Jag var "ZombieJägare" eller något liknande.

En delstat i USA hade invaderats av Zombier. Och i min dröm kunde zombies inte gå under jorden. Så jag samlade ihop ett gäng människor och sen låste vi in oss i ett rum i en källare, och låste dörrarna och fönstrerna. Sen var vi helt plötsligt inte under jorden längre. Och det hördes bröte utanför en av dörrarna och jag visste direkt att det var en Zombie. Fast jag konstaterat tidigare att Zombies inte kan gå underjorden, och vi var under jorden, men ändå inte…

Jag sa åt folket att ingen får öppna dörren och släppa in zombien(om nu någon skulle vara så osmart och göra det.). Utanför fönstret gick massa zombier i ett långt led. Och i min dröm tål inte zombies solljus, men det var dagtid och solen sken. Sedan fick zombien upp dörren som var låst, utan att bröta med låset. När zombien fick upp dörren helt som vi försökte förhindra så sprutade(Skickade, eh?!) solstrålar från mina händer. Sen blev det dag på rikigt och alla zombies försvann. Och sen yrade jag någonting om att zombierna endast finns på vintern… xD Kan drömmarna ha velat säga något till mig? Förutom att jag är skum?

[MikeW]
1

Intressant dröm… fast den där bilden av zombien kunde jag ha klarat mig utan :P