Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2586 ggr
PenelopeShadow
0

Häxkurser

Vilka olika häxkurser och magikurser finns det? Finns det någon ni rekomderar?

skogsgubben
0

Det är en jungel där ute med kurser. Få är riktigt riktigt bra.

Ceriadwen
0

Jag tyckte mycket om kursen hos Green Dragon, som Marie Morgana höll i. Den gav mig mycket. Glad Ska väl säga att jag bara gick halva ungefär, men att jag slutade berodde inte på kursens kvalité utan på andra omständigheter. Det jag gick kan jag dock rekommendera vidare. Cool

inca
0

Jag instämmer med Ceriadwen jag går den kursen nu och har bara 2 delkurser kvar, den är mycket grundläggande och det är en mycket bra mentor som lagt ner otroligt mycket på den kursen. Så den rekommenderar jag varmt!

Gaia
0

Kan ni berätta mer om kursen, var den är, pris mm.

fairytindra
0

Egentligen tycker inte jag att man ska behöva betala för att lära sig. Jag var inne på att gå kurs i början men efter hand insåg jag att det fanns massor av informationpå  internet,och i böcker eller så lärde jag mig av  vänner. Man ska dock komma ihåg att den största delen av att leva som häxa är att vara ute i naturen och att känna till hur naturen fungerar. Att helt enkelt leva i samspel med naturen och ta vara på det som växer där. Så tycker jag kram tindra

PenelopeShadow
0

Tack för alla svar!

Root
0

Jag vill också rekommendera Marie Morganas kurs, här är länken:

http://www.gronadraken.com/magikurs/

Sedan vill jag hålla med fairytindra om att det finns mycke information helt gratis och att naturen är främsta lärarinnan. Kursen går jag mest som inspiration men visst har jag lärt mig en hel del mer av den också. Man blir aldrig fullärd.