Internationellt Internet Coven
Hej,
Jag håller på att starta ett online wiccan coven. Jag har hittat en massa wiccans som vill träffa andra och prata, dela erfaranheter och likanade saker. Jag vet att det finns andra wiccasn här som också vill få kontakt med andra wiccans. Så idag eftersom det finns så mycket möjligheter till komunikation så tänkte jag att vi kan ta vara på det och hjälpa varandra.
Det här är en del av texten jag skrev och skickade ut till ett par folk, om ni är intresserad bara skriv dte så får ni mailet också:
… So here is my sugestions: we get together online and talk about our pagan aktivitys: what we do to learn more, rituals, spells, sabbats, esbats and other things like that. And we could also read books, movies and music together and tell eatchother about it. We could have online meetings maybe with msn/skype or something like that help eathother exell and grow.
We would be an international coven with people from Sweden, USA and Mexico. Everbody speaks english and have an passion for Wicca. I have created an facebook accont that we all get acces to so we all can post text, photos and stuff like that. I wasent sure what to call it so I sipmple named it what it is: NIIIC, whitch simple stands for Nadja Iyonas International Internet Coven. I am open to change the namne when we have worked a while togehter and find something that we all are comfortable.
If you are interested to join email me on nadjaiyona@hotmail.com, wrigth a presentation and why you want to join. I will send you all the information you need.
Blessed be my sisters and brothers
/Nadja Iyona
Är ni intresserad bara hör av er till mig.
Aha, det är alltså bara för facebook-folk? 
Nej det är för alla som är intresserade på riktigt. Jag tänkte mest att det kan vara användbart med ett facebook-konto där vi skulle kunna ladda upp saker som texter, bider, videos och sånt. Jag tänkte att medlemmar skulle kunna få acces så vi alla kan använda det. Men som sagt folk som inte använder Facebook få vara med ändå men då får jag väl emaila er istället, det blir lite krångligare men ni är ändå välkomna. Jag hoppas att vi även kommer att kunna ha msn/skype träffar då man kan se varandra.
Men som jag sa, folk som är seriöst intresserad att arbeta med andra och inte bara ser det som en "kul grej" är välkomna. Jag tänkte att det här skulle kunna vara till hjälp för dem som inte har några andra i sitt område. Det komemr finnas medlemmar både i sverige och utomland, så språket kommer vara både på svenska och engelska.
Du är varmt välkommen NeferNefer. Du kan emaila mig på addressen som står där uppe (nadjaiyona@hotmail.com)
Hoppas jag hör av dig,
Kram NadjaIyona
Finns det flera som är intreserade kanske?