ande i min lya ?
jag e skir rädd! asså vet inte varför men jag bara vet att det finns nånting i mitt hus. både jag o min mamma har märkt att nånting är fel. på nätterna får jag konstiga känslor i hela kroppen, tror att nånting sitter bredvid mig eller kollar på mig. ibland ser jag skuggor som går förbi dörrar, lampor släcks själva!!! det e läskigt!
varför e det så ? gjorde massa "onda" saker, försökte framkalla spökar med mina kompisar osv, osv. hur kan jag få bort anden ????
En fråga bara. Varför försökte du framkalla dem, om du inte vill ha dem där?
#1 Därför att jag har inte tillräckligt mycket liv.
Hur trode du att en ande skulle hjälpa dig?
#3 Rent teoretiskt så skulle den kunna det, men jag gissar att det inte var det Dominik var ute efter ;-)
#0 Försök att inte känna rädsla, för rädslan är nog bra mycket otrevligare än ditt besök, om det nu är ett besök. Ta fram din nyfikenhet och vetgirighet istället och försök ta reda på vad det är.
Är det något ni inte vill ha hemma, då kan ni försöka bli av med det på egen hand och fungerar inte det så får ni skaffa experthjälp.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
4# Jo själlklart :P
Mitt råd då jag också vart rädd för spöken är att se dig själv som mäktigare än dom. Släng bort rädslan och försök att se ljuset i andarna, försök att visa dom ljuset till andra sidan. Det är ditt hem dina regler och ditt revir. Skulle inte skrämma utan bara be dom att lämna dig och som sagt försök att se det ljusa i dom. Något du kan säga högt och tydligt är "alla som vill mig väll var här nu" så får du bort det onda.
Mvh LindaBeda
Dominik
Får jag gissa… var det typ "Anden i flaskan" ni lekte elelr dyligt?