Rena hem från dåliga energier
Hejsan,
Jag skulle behöva hjälp med förslag hur man renar sitt hem från dåliga energier? Jag arbetar med salvia ibland, känner ä'ven till vatten/salt men förutom det vad kan man använda då? Jag har en kriosten flickvän som inte vill ha för mycket magi (eller "okristet" som hon säger) så om ni vet något enkalre sätt skulle jag gärna ta emot hjälp.
Mvh NadjaIyona
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Tack det var väldigt intressant, men är inte säker på om flickvännen kommer att gilla den.
Om hon inte vill ha magi eller "okristet" får du väl vända dig till den typ av kristen församling hon tillhör och fråga den lokala prästen.
Alternativ 2 är att skrämma upp henne med påhitt om onda häxor som förbannar ert hus eller osaliga döda tills dess hon ber oavbrutet till Gud om hjälp eller läser psalm 51 i en hel vecka. Det är ibland det enda sättet att få kristna att verkligen vända sig till sin Gud på allvar för att få hjälp med praktiska och vardagliga ting.
Rökning med Isop och Vinruta under psalmläsning brukar traditionellt vara ett bra val för rening av kristen modell eftersom det har gott stöd i Bibeln. Skrubba henne med vigvatten och smörj henne med kyrkljussalva när du ändå är i farten. ;-)
- www.therootdoctor.se - Hoodoo Spells, Trolldomsritualer, Readings & Spådom.
- Medlem av AIRR- associated Independent Readers & Rootworkers - Kvalitetessäkring för klienter.
#3 det var banne mig det bästa jag läst på länge….!!!! 
Jag skulle rekomendera att du inte låter dessa energier ta över makten över dig/er se dig som större än dom. Och visualisera verkligen att när du utför ditt reningsarbete att dom försvinner då…det är du som bestämmer vad som är välkommet in i ditt hem inte enrgierna!
mvh LindaBeda