Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1724 ggr
annetter
0

onda ögat?

Hej, undrar om man kan dra på sig onda ögat eller avundsjuka som gör en olycksdrabbad ?

Kram Annette

Ganna
0

Ja.

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

annetter
0

Berätta mer snälla:-))

Ganna
0

#2 Vad vill du veta? Är ditt intresse teoretiskt eller praktiskt?

~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi  www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

annetter
0

Ursäkta mitt dåliga svar! Vill gärna veta hur jag får bort det! Hur jag kan göra.

Har läst om örter men vet inte vart man kan får tag på dem osv.

MvH Annette

Ganna
3

Jag säger som jag brukar; har du ingen erfarenhet av trolldom av något slag, vänd dig till någon som kan - och som dessutom kan hjälpa dig att reda ut om det verkligen är något metafysiskt eller inte. Ibland är en cigarr bara en cigarr och otur "bara" otur. Men då finns det förstås sätt att dra lycka till sig också.

Jag hjälper till med sådant och kikar du runt här hittar du även andra från andra traditioner/som gör på annat sätt; välj någon du känner förtroende för.

annetter
0

Hur vet jag oturen bara e otur? Känns inte så, därför skriver jag här! Har även varit med om lite saker sista tiden som gör att jag börjar tro på det övernaturliga. Du skriver att du hjälper till med sådant, vad menar du?

Annette

Ganna
0

#6 Det är just det, har du inte erfarenhet av att avgöra om något har "naturliga" orsaker eller inte är det svårt att bedöma det själv.

Det jag gör är att diskutera (i person eller via epost) situationen med den som behöver hjälp, ställer frågor och använder, om det behövs, olika former av orakeltagande för att se vad som kan och bör göras. Sedan, beroende på vad som verkligen är roten till det hela, vidtar jag olika åtgärder för att avlägsna problemet eller, för den delen, dra dit det som ev. fattas.

Detta är en generell beskrivning, varje situation och kontext har sina unika särdrag. Vill du få en bättre uppfattning kring mig och min praktik så är jag en tämligen flitig forumdeltagare här inne och skriver även en hel del på mina egna sidor, www.tunridacraft.com.

Mitt allra bästa råd till inte bara dig, utan vem som helst som vill anlita någon är att bilda sig en uppfattning om dem genom det de skrivit och sedan även genom att ta kontakt med dem. :)