Hemsöks av andar
Tjena måste bara kolla om det här är rätt sida att tala om andar mm på?
Är ganska ny inom detta men har precis accepterat att jag kan se dem och ibland tala med dem, men det är mer så att de ger mig bilder på ett speciellt sätt för att berätta saker för mig. Ser inte andarna på riktigt med ögonen så ofta men det har hänt!
I kväll skall jag träffa ett medium som kommer hit, vi skall tillsammans försöka att lugna ner andarna med vit salvia, det är det jag vet just nu. Kan uppdatera om vad som hände senare.
Har en del andar hos mig hört att jag drar till mig dem som en fyr i mörker. Jag kan inte kontrollera det eftersom att jag vet inte hur jag skall stänga mig ännu, men har dragit hit en del "onda" andar som har gett mediumet jag talar med väldigt obehagliga känslor.
En viktig fråga som jag gärna vill ha svar på är att kan en levande persons själ eller ande lämna denna person för att besöka andra? Är så att en ande som lägger sig brevid mig varje natt påminner väldigt mycket om en person jag känner eller kände, men hon lever fortfarande så förstår inte riktigt hur det går ihop.
Tacksam för svar! Mvh R
Ja, levande personer kan komma på sådana besök och det är inte alltid att de själva är medvetna om det eftersom det kan vara en undermedveten del av de själva som har gett sig iväg på egen hand, så att säga :-) Inte så ovanligt alls.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Det finns också ett par andra forum här på iFokus som du kan posta din fråga hos, som t ex medialt och övernaturligt :-)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
#0 playthegame, har du prövat att fråga dem vad de vill? Om de visar dig saker så kanske det vore en bra idé. Det där med att stänga sig kan vara svårt att lära sig, eller så kan det också vara lätt. Du kan pröva med att säga åt dom när du vill vara ifred och när det är okej att ta kontakt. Om du ger dem tillfälle att tala till dig så lämnar dom dig troligen ifred annars. Sätt dig ner, andas lungt en stund och slappna av. Säg sedan med bestämd röst tex. "Nu har jag tid. Om det är någo som vill tala till mig så gör det nu!" Sen lyssnar du, eller tittar på vad det är dom vill. När du vill sluta så säg det men berätta att du kommer ge dem tillfälle att tala till dig igen. Om du gör detta regelbundet så lugnar dom ner sig eftersom de vet att du alltid återkommer.
oj, jag tyckte om mitt eget inlägg :DD men det visar ju bara att jag står bakom det jag säge, eller hur hehe
# playthegame
Det brukar hända att jag vill besöka mina kompisar, och då känns det som om min så kallade (själ) lämnar kroppen för att besöka dem. Sedan får jag upp bilder var de befinner sig i huset. Jag brukar då ge dem värme och ljus, (någon sorts healing) eller bara ge dem korta meddelanden för att ja känner att de behöver det, eller också för att jag vill ge en hälsning.
Jag vet dock inte om det är jag som är "knäpp" eller om det verkligen är så att det funkar? Har googlat om det men inte funnit något vettigt svar vad det kallas egentligen, och om det jag gör är farligt på något sätt?
Men nu fick jag ju syn på din artikel där du upplevt/känt av något sådant. Tänkte om det är fler som läser detta, som vet vad det är och om det är farligt, och vad det kan betyda att jag kan isf?
Förövrigt kan jag också känna av andar ibland, men inte lika mycket som dig! Hoppas verkligen du finner något sätt att stänga av, jag brukar tänka att jag är instängd inom ett visst område där ingen tar sig in. eller att jag bär en hjälm..