Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 2570 ggr
Alwyn
0

ledsen dikt

Monsters and deamons I´ll fight for your soul, but over this power I have no control.

I will be with you, I´ll always be there. We will fight together against all this fear.

And if you loose faith I will give some of mine. I´ll always have plenty, just give me a sign.

If you have no strength I will use all in me, to carry you through every darkness. You´ll se.

And if it´s too dark I will call down my guide, an angel from heaven who walks by our side.

The further you go into darkness you´ll see, that I will be with you untill you are free!

Love to Trixie

Alwyn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Någon som vill hjälpa mig att sända henne healing?

inca
0

Åh vilken vacker och sorgsen dikt. Jag sänder gärna healing till henne, otroligt vacker katt Gråter…….jag kan skicka ikväll eller hade du tänkt någon speciell tid och dag? Är hon sjuk?

zeretki
0

*kram*

skogsgubben
0

Sophia hör av dig på min mobil angånde katten.

Alwyn
0

Ja hon är sjuk och vi vet inte om hon klarar sig. Jag tänkte att om vi va ngra stycken kunde vi kanske skicka samtidigt nån kväll? Jag vill skicka så snart som möjligt…typ Imorgon kväll(tors) eller så.

Alwyn
0

men gud, ursäkte förvirringen. Tisdag menade jag.

Alwyn
0

Jag och SG skickar healing mellan 21.00 och 22.00 imorgon (tisdag) så ni vet. Inca hoppas du hinner se detta så du kan hänga på. Tack och kram

inca
0

21.00 imorgon (tisdag) blir bra sophia jag skickar då jag med, lilla kissen Gråter

Alwyn
0

tack

Alwyn
0

Tack för hjälpen!

siddelina
0

Gumman … Hoppas att hon blir bättre!Gråter

Alwyn
0

Mmm, men det ser mörkt ut. Hon svarar inte på behandlingen  :o(

inca
0

Åh nej vad jobbigt :´(

Kan vi inte försöka att sända mer?

Alwyn
0

Jo ni får jättegärna sända mer! Jag börjar tappa greppet här hemma…känns hopplöst alltihopa  :o(

Isis
0

Jag hoppas att din Trixie klarar sig!

Alwyn
0

Weeeeh, goda nyheter!!!

Trixie är på bättrings-väg och kommer att bli bra säger vetten! Tack tusen tack alla som hjälpte oss!!!! *glädjetårar*

skogsgubben
0

Se där. Skrattande

inca
0

Åh härligt Sophia!!!!!

varulven
0

men oj så bra :)