Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1749 ggr
[NadjaIyona]
0

Samhain ritual solo

Hej därute,

Det är så här att jag egentiligen skulle ha firat Samhain med två vänner med de har både hoppas av pga egna skäl. Så jag är nu helt själv, jag ser mig själv som en seriös wicca(-student, jag är inte klar emd min utbilning känner jag) Så nu är jag själv, 1,5 dag innan det är dags. Håller redan på att snickrar på egnen ritual och firelse.

Så jag ville fråga er där ute, har ni några tips eller förslag? Har ni själva firat många Samhain? Är inrtesserad av att höra av er andra.

BB* NadjaIyona

[NadjaIyona]
0

Kom igen, det är 64 som har läst det här och ingen som har kommenterat? Är det inte någon som också firar Samhain och har några ideer eller tips?

[Ackinna]
0

NadjaIyona

personligen så kan jag inte dela med mig av någon information. Jag är själv inte så insatt i just detta firande.

Jag rekommenderar dig dock till att kanske säga vad du hör hemma. Kanske det finns några Wiccaner här inne som kanske kan fira tillsammans med dig? Då behöver du inte fira ensammen.

[NadjaIyona]
0

Jag finns i Borlänge. Det vore faktiskt kul om vi kunde hitta på nått, även om de e senare.

Bappho
0

Jag skulle gissa att den största delen av de som läser härinne faktiskt inte är wiccaner och därför har du inte heller fått ett svar, fast vi är många som läst :-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Sofiatinnert
0

du kan alltid gå in på svenska wicca å kolla =)

http://beautywithsofia.wordpress.com/