Häxor iFokus

Häxor

Etikettdrömmar-och-drömtydning
Läst 3130 ggr
mohikan
0

En dröm

Alldeles nyss vaknade jag ur en dröm som jag kan tror kan vilja säga mig något, men jag är inte direkt bra på drömtydning så tänkte be er om hjälp :)

Jag drömde att jag låg precis som jag låg när jag somnade, bara att det var någon brevid mig som jag inte kunde se. Han, vilket jag kände på mig var en gammal klasskompis sedan högstadiet började..ja..hålla på med mig. Jag ville inte utan tänkte att jag skämtade med mig samtidigt som han dolde sitt ansikte, till slut hamnar jag i en sån position så att jag ser hans ansikte, vilket inte är ett ansikte och när det händer så krymper han och blir mindre och mindre tills han bara försvinner.
Jag känner då att jag har något i munnen som jag måste spotta ut, så jag går till handfatet i badrummet och ut ur munnen forsar det blod. Jag blir inte rädd utan står mer och är lite fashinerad och undrar vad det är som gör så att det rinner blod ur min mun.

Det var en mycket kort dröm, men det känns som att jag vill ta reda på vad den betyder. Känner någon att dem kanske kan hjälpa mig tyda detta? :)