Pengarna tillbaka
Lång historia kort.
Min pappa har inte råd med mat efter att ha skrivit på som borgenär åt hans ex. Det börjar bli gränsläge till att allt ska gå åt helvete helt enkelt. Efter 2 års tid och alla försök att bli förstådd så kan det bli dags att ta till magi.
Hans ex kan mycket väl betala men har fifflat och kan gå ut och dansa och roa sig medans hon totalt skiter i skulderna. Det är inte rätt.
Det som jag hittat hitills är lite väl hårt, skicka denomer och plåga är inte riktigt vad jag vill. Eftersom ni är så många kunniga i detta forum så undrar jag om ni kan hjälpa mig? :)
“It's too bad that stupidity isn't painful.”
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Du kan skapa en docka för att dra till dig mer tur och pengar. Eller en docka för att avvisa skulderna. Nu när månen minskar är det bra med avvisande magi.
Mvh
Så länge din far står som borgenär så tjänar nog ingen på att sända denna kvinna all världens otur (just nu, sen kan du gärna göra det). Det drar ju i så fall ner dem båda.
Återkommer senare till tråden med andra förslag.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
#3 Tack :) Jag sitter och väntar fint och gör ingenting sålänge!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej igen!
Du syr ihop en docka med material från din pappa. Sen fyller du dockan med stoppning, örter som bringar pengar eller en sten som bringar pengar och din besvärjelse. Du kan även lägga i lite mynt och grönt papper som du målat en sedel på. Medan du gör dockan försök sända ut goda och lyckobringade energier. Var noga med vad du säger samtidigt som du gör dockan. Tänd ljus och/eller rökelse under tiden för att komma i stämning. Gör din docka med goda intentioner. Sen låter du universum manifrestera din önskan och lägger undan dockan och virar in den i tyg.
Lycka till!
Kolla upp lite commanding och compelling-spells (hoodoo). Även besvärjelser som används mot tjuvar.
Om det handlar om att exet har övertaget så kan du också t ex ställa en av din fars skor på en bild av exet, för att ge tillbaka makten till din far.
Det beror ju också lite på hur den här situationen uppstod. Är exet bara en djävlig människa eller ger hon tillbaka för en orätt?, osv..
Samtidigt kan du göra magi för att din far får mer pengar, rent allmänt så att han klarar sig även om inte just det här problemet med exet går att lösa.
#5 #6 Tack för hjälpen :)
#6 Min pappa är världens snällaste människa som knappt inte vågar säga ifrån och hans ex är väl medveten om detta och har utnyttjad honom i flera år. Men när hela ekonomin står på spel har de gått för långt.

Cut and Clear produkter inom Hoodoo kanske skulle funka bra, oftast används de när man vill bryta band när det gäller kärleksförhållanden av olika slag. Men de kan nog funka i det här fallet också.
#7 Då kanske han behöver hjälp på traven att skaffa lite ryggrad :-)
Kan ju vara bra för framtiden också så han inte faller i en liknande fälla när han rett upp det här. Hur det ska göras få jag fundilera på tills i morgon. (Är feberyrslig idag så det är inte någon väldans fart på hjärncellerna).