katter och ritual
Efter senaste gången jag gjorde en ritual började jag se katter ovanligt ofta. Jag undrar om någon vet/ tror ifall det kan finnas ett samband??
Så fort jag gick ut tyckte jag att en katt dök upp runt hörnet! Har inte varit med om nåt liknande tidigare. En eller flera. Ofta vita, röda eller brunspräckliga. Vid flera tillfällen rusade katten fram till mig och ville gosa. Eller så satt den stilla och tittade. Några gömde sig.Detta pågick i 1-2 veckor. En dag hörde jag ett jamande när jag kom ut från hissen där jag bor, och där stod en katt jag aldrig sett i närheten förut. Den strök sig mycket mot mig och ville inte att jag skulle lämna den.
Bland de sista var en helsvart närgången misse som var otroligt påstridig och följde efter hela tiden, väntade utanför dörren tills jag kom ut igen osv. Och allra sist (för en dryg vecka sen) kom två spräckliga katter samtidigt fram till mig en natt när jag hade varit ute. Efter det har jag inte sett en enda.
Vet inte om det är värt att tillägga att jag verkligen ääälskar katter. Och att jag i ritualen bland annat försökte förstärka en särskild persons känslor för mig (obs, jag bad om att inget fick bli påtvingat). Den första katten jag såg under denna period påminde verkligen om den personen!! till färger och sätt. på det sätt som djur kan påminna om människor:) vilket jag direkt kopplade som ett slags "tecken" på att det hade fungerat. När den svarta katten dök upp var den speciella personen dessutom med mig.
Vore väldigt intressant att få en kommentar på det här! Jag är nybörjare. Men medial / känslig för energier.