Synvilla..
Vet någon hur man gör för att skapa en illution för någon annan människa? som någon annan tog upp förut att hon hade sett någon få kattögon.. Är nyfiken på att veta hur man gör? 

Har hört talas om detta, vet dock inte så mycket.
Man kan nog hitta rätt så mycket på internet om det och böcker finns det alltid.
okej :)
Kallas den förmågan något speciellt?
någon?
Nix pix ingen aning. Tänkte du försöka på att göra en?
Försöker mig på allt möjligt just nu, men bara enklare saker. Inget jag har någon nytta av egentligen men bara träningarna gör att jag inte behöver tänka på skolstress osv. Väldigt skönt att kunna koncentrera sig på något annat :)
Dessutom tycker jag att hela grejen med att kunna trotsa forskares teorier om tyngdlag och "naturliga förklaringar" etc är väldigt intressant 
Nja, folk som håller på med det kallas ju illusionister, så något liknande borde ju konsten också heta :P

Ja, just det. Illusionister heter det nog.
Som t.ex. jag sett på TV att personer ( kommer inte ihåg nanmen ) som gått omkring bland folk och har utfört diverse saker som är väldigt svåra att förklara hur de gjort dem.

det gick ett program förut på nån kanal som hette mind control. Det var en snubbe som helt enkelt manipulerade folk till att agera på vissa sätt/säga vissa saker elelr vaslöja saker dom inte vet att dom avslöjar. Han var otroligt duktig! Han var dessutom korträknare (det ska ajg bli i mitt nästa liv, jag tycker det är rätt ballt;).
Men hela den grejen handlade om psykologi och manipulation.

Synd att jag inte kommer ihåg namnen på de magiker / illusionister som jag såg på TV, som visade olika trick när de promenerade omkring bland folk, och verkligen gjorde överraskande saker.
T.ex. förflyttade en ring el.dyl. från någon person till en helt annan plats eller till inuti en flaska osv.
Det var helt otroliga grejer….
Undrar hur de gör det…….
Jomen jag tror att jag sett något liknande program!
På 6an om jag inte minns fel.. Det låg väldigt mycket psykologi och kroppsspråk bakom det hela. Fast det var mer "tankeläsning", inte illutioner :) Men ganska intressant endå!

Ska försöka komma ihåg och ta reda på namnen och hemsidorna om detta.
För jag tycker det är ganska spännande och intressant.