Mini träff på Skansen?
Hallå!
Under höstlovet (för dom lyckliga som nu får det) eller 29 okt -6 nov är det "Folktro och Magi"-dagar på Skansen i Stockholm.
Undrar därför om det finns någon/några som är lite sugna på att ses, förslagsvis söndag (30 oktober) på förmiddagen/lunch och se vad skansen har att erbjuda i ämnet? Kanske ta en fika och lära känna varandra?
Kan vara så att jag kan få tag på lite fribiljetter om någon känner att kostnader kan ställa till det. Jobbar ju endå på skansen^^
Vad tror folk?
Jag kommer mycket gärna! Vad roligt!
Vad roligt! :)
Hoppas på att fler hänger på. :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har precis återkommit hit efter att ha varit borta från iFokus rätt länge, och det här är den första tråden som kommer upp - jätteroligt! :D Jag kommer gärna, specielt om det går att ordna fribiljetter då jag har det lite kinkigt med ekonomin för tillfället…
Väldigt OT men jobb på Skansen låter ju underbart! :D
Min blogg; http://www.nattstad.se/Varganess

Det låter jätteintressant, men det kan bli lite tight med tid, är precis hemma från utlandsresa och vi kanske är jättetrötta.
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
#3 härligt! Jo det är magiskt att jobba där. ;) #4 jo ja förstår det, men det är i princip enda dagen jag kan, för 29e skriver jag högskoleprovet hela dagen, och den 3D åker jag till Australien^^ men titta förbi om ni vill ha en lugn dag om ni orkar. :) och ha det så skoj utomlands^^
Men det låter ju jätte-spännande! Kommer gärna om ni står ut med att ha en 6-åring i släptåg… Måste erkänna något synnerligen pinsamt - har bott i Uppsala sedan 1997 och har aldrig varit på Skansen 
Me. Myself & My Sims
Åh! En sexåring låter jätteskoj! :)
Kanske jag ska fundera på att "låna med mig" mina halvsyskon 5 och 6 år^^
Aldrig varit på Skansen? Oj, de måste vi ju göra något åt. :)
Får se hur många fribiljetter jag lyckas få tag på, men garanterar inte till alla. Så ingen får ta illa upp^^