Måste bara få berätta...
…helt off topic, bara för att jag är så glad!
I fredags friade min sambo till mig, och jag sa såklart ja! Det var inget nedgående på knä eller liknande amerikanskt tjafs utan ett enkelt "Vill du gifta dig med mig" på en terass-servering i Göteborgs hamn, firandes hans 29:e födelsedag. Just nu har vi inte ens ringar, men giftemål har varit lite löst på tapeten ett tag och han tyckte väl att det var lika bra att bli officiellt förlovade och liksom uttala även för oss själva att det blir av. Jag är glad att han vågade ta steget, för jag vet att det har känts läskigt för honom, hela giftasgrejen. Han var starkt emot bröllop när vi träffades men jag antar att jag har fått honom att ändra sig, vilket såklart känns roligt! Nu så är det en kostnadsfråga, så bröllop ståndar inte förrän om ett par år men vi har inte bråttom. Det blir en borgelig, smygockultisk ceremoni.
Jag var tvungen att berätta, jag är så lycklig!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Stort Grattis!
Grattis Praefatio! 
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Jättegrattis! 
Witches don't get mad, they get even.
Grattis!
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~
Underbara nyheter, även fast jag inte känner dig och din härliga man så är jag jätteglad för er skull!!
Och varför "smygockult", kör hårt med ett hednabröllop istället!! 
Grattis! :-)
Grattis 
Mvh. Silverhuldra
Grattis Grattis =)
Va roligt, grattis !
Gör hellre fel än inget alls.
Grattis! 
Va roligt, grattis. Man blir lycklig utav att läsa om andras lycka. Så jag tackar för att du delar med dig. :)
www.vovvensdagis.se
Grattis och lycka till, kul med smygockultism ;-D

Kul kul och grattis!
"
"

grattis! Praefatio

grattis :)
spindelfot, medarbetare på Druid & Shaman och Häxor ifokus
Stort GRATTIS!!! 
Min blogg: www.tonarsbokentipsen.blogg.se
Grattis, så roligt!
Om du nån gång vill delge oss andra om vad en smygockult ceremoni innebär, skulle det vara en ynnest…
Gratulerar!
- www.therootdoctor.se - Hoodoo Spells, Trolldomsritualer, Readings & Spådom.
- Medlem av AIRR- associated Independent Readers & Rootworkers - Kvalitetessäkring för klienter.
GRATTIS!
Ja varför smyga med det!? Gift en under en björk, barfota iklädd allt från ormskellet till rävpenisben och radband från Indien i det fria med blomsterkrans i håret!
Det gjorde jag ;)

Grattis!
Grattis!!! men jag håller med trumman, det där lät ju ljuvligt :) Är det någon gång man ska komma ut ut kvastskåpet inför familj och vänner så är det väl på sin bröllopsceremoni!
Jag är också nyförlovad, fast jag och gubben började ju planera vårt bröllop redan innan vi var officiellt tillsammans så det var mest en formalitet. I vårt fall kommer det bli hedniskt så det skriker om det, vi är ju sedare båda två och rätt öppna med det så det är väl ingen som förväntar sig något annat. Det får dock vänta ett tag, det är mycket som ska planeras :)
Supergrattis!
Å vad roligt, hoppas att ni får ett långt och lyckligt liv tillsammans!! 
Nu ska jag svara lite snabbt :) Personligen så anser jag att bröllopet är parets dag, inte brudens, och därför kan jag givetvis inte ha ett helockultiskt bröllop när min blivande make inte är troende på något sätt. Och nej, man vill inte alltid komma ut ur kvastskåpet alls :) Inte för alla. Knappt för någon, faktiskt. Jag håller min tro för mig själv och är nöjd med det.
Tusen tack för alla grattis!
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
Vad roligt jätte grattis!!!
http://beautywithsofia.wordpress.com/
Om din klokhet och ödmjuka förståelse för din partner består
så vill man gärna tro att äktenskapet varar resten av era år

GRATTIS!
Frieriet är underbart men vänta bara tills ni gifter Er! Vi, jag & min älskade, gifte oss 2 gånger, först borgerligt sen i kyrkan, men tänker på att förnya löftena vart 5:e eller 10:e år för det KÄNNS då himla underbart att gifta sig….
Så grattis än en gång och lycka till! :)
Grattis grattis! Jag önskar er all lycka! =)