Miniträff i Jönköpingsområdet?
Den stora träffen är ju snart och jag känner mig mycket besviken över att jag inte hade råd att åka. Vad jag funderade på var hur många det finns här ifrån Jönköpingsområdet eller i närheten som skulle vilja träffas för en dags grej eller liknande?
Kom gärna med förslag eller om vi ska välja annan ort på vettigt avstånd, var vi skulle kunna träffas och liknande.
Jag kan nog fixa en samlingslokal på området jag bor på men det blir inget jätteavancerat där inne om jag inte kan få en del hjälp:)
Måste väl finnas någon som skulle vara intresserad av att träffas och pratas i detta område?

Om det inte ordnar sig så har du dalaträffarna. Alla är välkommna och allt sker till själkostnadspris. (Mat och resa)
Kolla in tråden på www.trolltrumman.net eller på druid och shaman här på ifokus
#2 "Själkostnadspris", jag visste väl att man var tvungen att sälja den… 
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Shit du såg det.. Jo det är så att jag tar er själ som gisslan men kom igen.. Nu för tiden använder man den ju inte…
"Sälj din själ nu! För det låga priset av endast en själ får du allt detta:
* Ett eget kraftdjur, märkt med förklaring direkt ur Solögas bok!
* Samlingen 101 kär leks spells, med e-versionen på SMS-svenska!
* Diplom, välj mellan certifierad häxa, diplomerad schaman eller examinerad magiker. OBS! Blodprovsutrustning medföljer för autentisk signering!
* Fyrkant i 100% rosa polyester så du kan sy din egen mojobag/amulettpåse/naturtampong!
* Runor i svarowskikristall med äkta glitter!
* Tarotkortleken "Newbie", korten är i A4-format med en ordentlig förklaring på varje så du lätt kan börja spå redan idag, utan förkunskaper!
* "Book of Shades", en fullständig förteckning över magiska solglasögon ända från Aleister Crowleys era och till dags dato!
* Ett pentagram i äkta silverlystermetall. Det mäter 20 cm i diameter och kommer inte att undgå någon!
* Drömfångare handgjord av Szechuan-stammen: mockaremmarna, fjädrarna och turkoserna kan inte skiljas från den äkta varan! Tvättråd medföljer.
* Pendel och pekare, pröva dem på kompisarna och se hur de snurrar! (Beskrivning bifogas ej, men pendlare brukar ha god fantasi).
* Lexikonet "1000 ord och fraser som gör att alla tror du kan något"
Sälj din själ idag - i morgon kan det vara försent!"
~*~ Trolldom och Nordisk folkmagi www.tunridacraft.com - Min djupt sovande blogg ~*~

Wow vilket klipp!!
Men du glömde en sak…
*Om du svarar inom tio dagar för du en exklusiv kopia av Cassandra Easons nya bok- "How to become a Shaman/Witch/Druid in ten days."
OBS! Detta är ett exklusivt erbjudande boken trycks bara i 5000 000 exemplar.
#6 Åh, jag trodde den bara ingick för de som även satte sina ofödda barns själar i pant, jag får läsa försäljningsmaterialet igen…

Nej då. Det står i det finstilta;)
Alltså dalarna är ju en bra bit att åka. Måste ju finnas folk från denna del av Sverige här på forumet.
Kanske bäst att skapa om denna tråd då den ju spårade ur totalt.
#9 Du kan ju också slänga ett getöga på den här tråden: Geografi? vart bor vi?
F.ö. är Dalarna alltid nära, ingen sträcka är för lång för att komma hit. ;)
#9 jo vi finns. eller ja, flyttar ifrån länet snart.
Jag Norr-norrlänning kommer att var i Jönköping vecka 23.
Vandra i Ljus å Skönhet
Det finns många omkring dej… bara de vaknar!
Vandra i Ljus å Skönhet
Finns också i Jönköpings län
Ok hur skulle intresset för en miniträff i Jönköping vara då? Om det blir bra kan man ju göra något större senare.

#5 Haha, ja men de va ganska mycket man fick för sin själ:)

jag skulle kunna tänka mig det om vi får ihop ett hyfsat gång.
10 mil från jkpg här…
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Mellan Ljungby och värnamo här….visst nån form för sammankomst hade varit kul…
sajtvärd på Druid & Shaman iFokus

Inlägg fem får mig fortfarande och skratta hysteriskt :D