Behöver hjälp
Hej! Jag gick just som av en händelse in på psykologi iFokus och hittade detta inlägg, där en orolig mamma berättar om sin dotter.
Jag vet inte, men kan det inte vara några andar eller nånting som påverkar henne?!?
http://psykologi.ifokus.se/discussions/4e7306ddd4ebea7b0202200c-orolig-for-min-dotter#discussions-1
Jag tycker inte att vi ska diskutera en annan tråd från ett annat forum här. Har en känsla av att trådskrivaren inte skulle vara glad att hitta en sådan diskussion om hennes dotter på Häxor iFokus.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
En allmän diskussion i ämnet är förstås en annan sak :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Jag var inne på det forumet nyss och hittade en som fått rådet att kontakta någon för att driva ut en demon, så en generell diskussion vore intressant.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Ja vi behöver ju inte diskutera det enskilda fallet. Jag kände nog lite civilkurage, och tänkte att här på hif finns det ju kunniga människor som kanske kan hjälpa. Kan man det så kan man ju skriva i det länkade inlägget, eller kontakta personen direkt.
#2 & #3, Ja en generell diskussion i ämnet ("andar" som ger sig på folk?), kan man ju ha. Om inte annat för att det är intressant som du säger Zorita, men också för att kanske kunna sprida lite medvetenhet i ämnet.