Häxträff irl
Det har ju varit snack om en häxträff i stockholm här på forumet lördag den 14.e.
Med risk för att det inte rinner ut i sanden och folk står där vilsna så tar jag tag i tyglarna så det blir av. Mitt förslag är att vi träffas vid centralstationen kl 12 då platsen är en knytpunkt för både tunnelbana, pendeltåg, bussar och SJ-tåg.
Låter detta bra?

Vilka tänker föresten komma?
Hej skogsgubben!
Jag skulle komma men blev inbjuden till en hantverksmässa i Borlänge som jag beslutade mig för att prova.
Men det är ju många som visat intresse så jag hoppas att det blir av.
Jag önskar er alla som träffas en trevlig dag 

Jag kommer.

Jag bor ju i andra änden av världen så jag kan nog inte dyka upp..:) Annars hade det varit kul…

Kan tyvärr inte, bor i skåne. Annars lät det väldigt intressant.
Jag bor också i Skåne, så jag kan tyvärr inte heller…..
Jag bor nog så nära men har tyvärr inte möjlighet att komma. jag är låst hemma med sjukt barn..

Ta med häx ungen haha ;o) Nej men seriöst…blir han/hon inte frisk tills dess? Jag kommer så det blir du och jag Skogsgubben haha, som vanligt ;o)

Tyvärr Sofia-doos, Inca och jag kommer också, så du och Skogsgubben får inte vara för er själva den här gången! Kul att höra att vi blir fyra i alla fall. Hoppas på fler. Skåne är väl inte så långt från Stockholm? Vi kommer 11.20 så 11.30 går bra för oss. Vid stora utgången??
#8. Nej han blir nog tyvärr inte frisk tills dess. Han har en svår form av epilepsi, vi håller på och testar olika mediciner men har inte hittat rätt blandning än. Men det blir väl fler RL träffar så småningom..
häxanne
Jag bor också i Skåne. Annars hade jag gärna kommit.
Med så många skåningar här så kan vi kanske ta och träffas här nere också?

Jag fick ett brev från Laila med en önskan.
Platsen som vi möts vid ändras. Vi ses utanför butiken Vattumannen istället kl 12.
Sedan kan vi ta en fika någonstans. Jag kan guida runt till olika kinky platser som typ the Basement m.m.
….nä skojar bara om det sista.

Vilken bra idé KirkeMandragora. Vi verkar vara många från skåne. Det kan kanske vara en idé att vi fixar något här nere?!
#12 nä det gjorde du väl inte? 
Tycker jag också =0)

Jag vill också vara med och gå till kinky platser!!!
Tyvärr kan jag inte komma. Vi är mitt uppe i veden här hemma och vi måste passa på att ta reda på den nu när vi är lediga en helg. Normalt brukar vi "veda" lite senare men pga den extremtidiga våren så blev det nu. 35 kubik som ska pysslas med….
Jag får önska er alla en trevlig lördag och så hoppas jag att jag kan haka på nästa gång!
Låter jättekul både Vattumannen och kinkyplatser. ;) Tyvärr bor jag för långt ifrån…

Det var värst vilken respons det blev på kinkyplatser. Nu smyger det fram vad ni egentligen vill få ut av häxträffen. Kinkyträffen snarare. 

Apropå det så ska jag faktiskt en sväng till erotikmässan i Falun i helgen. Vi kanske ska träffas allihopa där istället? Och byta namn på den här sidan till kinkyiFokus?
Ajaj, nu blev jag visst lite oseriös. Jag skyller på mitt nya andliga inflytande! 

Man kanske helt enkelt ska skapa ett nytt forum här på iFokus istället för att ändra på häxoriFokus. KinkyiFokus. Misstänker att halva skaran från häxor skulle storma dit och bli med. Eller? 
*asg* Kanske är det så att en del av frigörelsen från sk. kristen moral är att erkänna sin lust? Det kan vara fördomar från min sida, jag erkänner det villigt, men jag har fått för mig att det kan vara så…

Freja jag tror inte det är så mycket fördomar från din sida. Kristendomen genom tiderna har ofta lagt en blockering på det sexuella. Sex är kraftfullt och frigörande och frigjorda människor är ett hot mot religioner som vill kontrollera.

inca - Du skulle allt bli glad om jag blev Sajtvärd för kinky.ifokus va?
Om du så gärna vill ha lite kinky på lördag så kan jag visa dig några butiker som säljer lite smått och gott. Sedan kan vi dumpa dig i någon utav de butikerna där du kan tillfredställa ditt behov medans vi andra traskar vidare. 
Hmm, SexIFokus eller SingelIFokus skulle passa mig…
#25 Javisst skulle jag bli det tror det är din nisch
Jaha så du ska dumpa mig också…är det säkert att ni traskar vidare då *hmmm* Borde jag väl begripa att du har koll på var butikerna är *hahahhaahha*
Berätta om träffen ni som var där!
Ja berätta..blev det nåt kinky??

Ja ooooh ja vad mycket kinky det blev. Om ni bara visste. Vi gick till stockholms mest kinky ställen som vattumannen och isis kammare. Det mest kinky var nog akademibokhandeln som vi även gick till. Sedan fikade vi på ett väldigt kinky café där jag bland annat åt en porrig kladdkaka. 

Lät ju trevligt *ler***
Hade helt missat det hela!! Har haft mitt 38:e kalas…STORT som vanligt**Asg*** hoppas att ni hade en helmysig dag!!!
Isis kammare låter kul (fast inte kinky), vad är det?
Ja och jag fick inte smaka på den porriga kakan :(
Men det var jättemysigt i allafall :)

Ja det va trevligt. Min iller kille Tomte va minsann med åxå så man fick en del blickar hehe! Isis kammare är som Vattumannen fast mkt mindre ungefär.

Personligen tycker jag inte Isis kammare är så värst mycket att ha. Det var något bättre förr. Vattumannen är väll bra när det gäller böcker, men dyr.

Men tjata Skogsgubben ;oD
*Hehe* rena rama väckelsepredikanten 

Mörkrets väckelsepredikant med de döda i församlingen. 
Jag vill ha porrig chokladkaka…

Så nu har jag tagit bort min upprepning. Inget tjat nu längre. 
#41 Freja då får du åka på träff med skogsgubben så får du porrig kaka 
skogsgubben: du är en mörkrets väckelsepredikant, vi behöver lite mörker här ibland allafall jag annars blir det för glättigt….balansen som Laila sa på vägen ner till Stockholm.

Det var superkinky, förlåt jag menar kul, att träffa er, Skogsgubben och Sofia_doos! Och Tomte förstås!!

Lät som om ni hade fullt upp och väldigt (kinky) ;) trevligt.
Synd att man inte kunde vara med, men ni är kanske ett kompisgäng som träffas ofta?

Ja det ska tex va en övernattning med mycket kinky stuff ;o) så snart det är varmare på kvällen. Där får alla hänga på. Kolla tråden om det.

Åh jaaaa Jag kan se mig själv som den behornade guden i mitten av cirkeln omgiven av alla er häxor. 
Har du druckit?

oooh I will dans for you devil! (Ive been drinking)
*asg* :D Dansa din djävul!
jaha ni är druckna hela högen…..ja det är bara jag som tråkar då *suck* jag fick t om göra kaffe själv för Jessi vägrade….jaja jag får väl hälla i mig vin nästa helg istället 

Nix jag har faktiskt inte druckit. Jag är helt "normal" och i mina sinnens fulla bruk. 
Jag är alltid sån här, helt utan alkohol! *asg*

Haha, jo det blev lite mycket vin igårkväll haha. Men nu sitter bara huvudvärken kvar. :oP
#54 Synden straffar sig själv *hahahahahaha*
#52 och #53 Åh härligt, forsätt så ;)
Nästa träff tycker jag ska vara närmre mig ;) Göteborgstrakten..
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo

jag röstar för en träff i umeå/skellefteå :) eller luleå/piteå/boden för all del. Någonstans norr om umeå helt enkelt!

Och jag röstar för en i Gävle :) hehe. på sätt och vis roligt att vi är så utspridda över hela landet men ändå inte :/

jo, det är ju på både gott och ont
Man kanske skulle gjort det till en