Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 1580 ggr
Bosque
0

Intressant..

Jag testade en grej för några veckor sen, det var att jag blundade och förde handen närmare ett föremål, när jag var endast några centimeter ifrån föremålet så kunde jag känna energin från föremålet (antar att det var energin?) och på så sätt veta att jag var nära föremålet!
Jag har själv varit lite tveksamt till det här och frågar nu mig själv, är det möjligt?

Skriv gärna era åsikter :)

[Ravenna]
0

Klart det är möjligt, allting består av energi och utstrålar energi som vibrerar. Vad var det för föremål? Hur kändes energin?

Bosque
0

Testade först mot min egen kropp.. då kändes energin varm och "orange", sedan testade jag mot en vägg, kände direkt kall energi. Men testade på en massa andra föremål som en sten.. men då kände jag ingenting.

[Ravenna]
0

#2 Okej, kul att höra om hur du upplevde det. Det kan ju vara svårare med en sten, som har en helt annan frekvens. Den vibrerar väldigt långsamt. Men det är fullt möjligt att uppleva energin från en sten.

Jag har skrivit ett blogginlägg om hur man kan lära känna energier med sin kropp som redskap. Övning ger färdighet, heter det ju. Så du verkar vara på rätt väg. :-)

Bappho
0

#3 Ravenna, var det du som var Tunrida tidigare här på HiF? Har svårt att hålla reda på alla ibland ;-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[Ravenna]
0

#4 Haha, ja det stämmer! Jag har skrivit det på min personliga sida också. Jag behövde en paus ifrån nätet en stund, med forum och andra communities mm, och det vad därför jag tog bort min användare Tunridan. Nu har jag återuppstått igen, som Fågeln Fenix. Eller, som Ravenna då. :-D

Bappho
0

Skrattande

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Bosque
0

#3 Okej :)
Väldigt intressant inlägg du skrivit! Är helt nybörjare inom detta, men försöker ta in och lära mig så mycket som möjligt! :D

Acerventus
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Haha ja det är lite roligt det där med energier. Om jag t ex simmar under vattnet på badhuset, med ögonen stängda. Så brukar jag som alltid känna av kanten på bassängen, innan jag simmat in i den. Så då när man simmat upp till ytan så är den bara där, och jag kände att den var där utan att "känna" den. Det är lite häftigt tycker jag. :)

Bosque
0

#8 Spännande! Måste jag testa nästa gång jag åker till badhuset ;) Fast tror att jag kan ha väldigt svårt att koncentrera mig med andra i närheten, men försöka kan man ju!

[Ravenna]
0

#7 Tack. :-)

Bosque
0

Igår upptäckte jag något konstigt.. testade försöka känna av energin med ett annat finger.. funkade inte! Var endast höger pekfinger (som jag använt hela tiden) som funkade O.o

Vargflickan
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Fråga dig själv och hitta din sanning, du har svaret på allt inom dig. Leta där så hittar du även din inre röst och tryggheten och tilliten till dig själv blir starkare.

Frågar du mig om det är möjligt är mitt tveklösa svar JA, fast å andra sidan: många troende ger ingen sanning. Tungan ute

When I let go of what I am, I become what I might be.
-- Lao Tzu

Bosque
0

#12 Okej :D