Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1410 ggr
Whiskery
0

Oro i hemmet.

Just nu så har jag väldigt mycket negativa känslor i hemmet. Jag känner de dåliga vibbarna och irritationen. Kanske det är dags att använda lite magi? Har någon en bra ide på en ritual eller cermoni för att rena hemmet mot de dåliga vibbarna. Enligt mig så kommer flesta vibbarna från en person i hemmet, som gör alla på dåligt humör. Kanske de finns något som kan hjälpa h*n att inte göra så?

Tack på för hand!

lord lucius of the dark
0

hmmm……

Whiskery
0

#1 No offence, men jag har sett dina trådar och vad du håller på med. Jag vill inte skada någon!

Bappho
0

Whiskery, jag ger dig en varning, inget mer. Kan du inte hålla god ton mot lucius så blir det skrivförbud. NU!

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

lord lucius of the dark
0

#3 tack bappho! :D

#2 jag skrev hmmm….. för jag undrar vad det kan vara igentligen…

Whiskery
0

#4 & #3 Förlåt, men jag har svårt att hålla god ton och ha respekt för någon som håller på med dödsförbannelser osv. Jag säger detta med så god ton som möjligt, men eftersom en dödsförbannelse är som att försöka ta livet från en annan så ser jag dig som en mördare.

Som sagt, jag säger detta med så god ton som möjligt, även om de låter grymt och elakt så är det rakt och sanningen. Kanske något du behöver höra, förlåt ifall du tar illa upp.

lord lucius of the dark
0

i see ur point… well if u see me as a murderer it,s my problem…but i don,t care…

Bappho
0

#5 Vad synd Whiskery att du inte kan det för jag vill ha slut på det här tjafset nu. Då har jag inget annat val än att ge även dig skrivförbud.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax