Häxor iFokus

Häxor

Etikett: magi-formler-och-ritualer
Läst 1545 ggr
Whiskery
0

Ta fram de bästa i en själv!

Hej alla. Jag känner att jag har mycket att ge, och kan ha kul med andra. Men ibland vågar jag inte helt enkelt säga vad jag vill, min tunga vrids när jag har något bra att säga. Mina bra sidor och kvaliter träder inte fram. Kanske de finns någon formel som får mig att älska mig själv, eller att få fram de bästa i mig. Tacksam för alla svar och åsikter!

Fjorgyn
0

Kanske är det så att du blir påverkad av händelser från ett tidigare liv? Om du tror på att vi levt förut förstås Flört

Gypsy
0

Rätta mig om jag har fel men det låtar som om du är rädd för att visa ditt riktiga jag? Och rädsla blir man av med genom att göra det man är rädd för och till slut så övervinner man sin egen rädsla :)

Om du bestämmer dig för att vara den bästa du kan vara så kommer du att bli det ;)

Boktips: Skapa din framtid av Esther och Jerry Hicks

Men vi har alla bra och dåliga sidor och vi får lära oss att acceptera att vi ibland inte kan vara så bra som vi gärna vill, som Marilyn Monroe sa:

"I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle. But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best."

“It's too bad that stupidity isn't painful.”

Whiskery
0

#1 Hej och tack för ditt svar, det kan vara troligt att det är så, och de låter verkligen intressant. Men för att vara ärlig så vet jag inte om jag tror på tidigare liv. Min mamma säger att hon älskar havet, och stranden men så fort hon ser stora vågor på teven eller sådant så får hon gåshud. Hon sa att hon kanske hade levt på havet och dött i en stor våg eller något? 

#2 Nja de är inte riktigt så jag menar, jag tänker på att säga saker som jag inte gör för någon anledning. Samtidigt så blir jag ledsen för jag känner mig som en dragdocka som de inte vill ha, men sen så blir jag ledsen utav de andra tycker synd om mig för jag är ledsen. Det är en spiral av massa sånt, hehe. Men de jag vill ha är kanske en ritual för att ge mig bättre självförtroende?