Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 931 ggr
skogsgubben
0

Hej då

Hej då mer er häxor och annat löst folk. Jag drar imorgon (måndag) och är borta hela veckan. Så jag lär nog inte synas till så mycket här inne då. Så tyvärr alla er som dyrkar mig och tillhör min fanklubb Gud fader, sonens, och den helige andens horor (den som vill vara med betalar in 5000:- på mitt konto) ni får stå ut tills dess. Men jag förväntar mig att ni står och väntar på mig på centralen med banderoller, serpentiner, ballonger och med vilda häxskrik när jag kliver av bussen. Straffet blir hårt annars. 20 rapp med min specialtillverkade häxpiska.

Men vi ses på Blå jungfrun på fredag den 27.e kl. 22.00 Skrattande

skogsgubben
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idolbild som ni kan ha på era altaren tills jag är tillbaka.

inca
0

Hej Då Lilleman :) Ha det så fint nu.

Ja jag får väl ta emot piskrappen men kan iofs göra häxtjut från Hälsingland så det hörs ner till centralen ;)

Du får vara guden bredvid min gudinna ;) snygg bild.

skogsgubben
0

Jag är en härligt sjuk man. Skrattande

Men jag förväntar mig och kräver att idolbilden på mig ska vara den enda bild ni har på altaret. Ni ska inte ha några andra gudar/gudinnor än mig. Annars blir det 50 härliga piskrapp på era rumpor.

…jag är deffenetivt inte vid mina sinnens fulla bruk. För mycket örter kanske?

zeretki
0

5000 för att vara den heliga andens hora?? Är det inte tvärtom, att man får betalt för att vara det? *asg* 5000 vill jag också ha. Och en fanclub. Vad ska man göra för att folk ska bli intresserade? Strippa? Sjunga på torget? :) Göra konster med min hund?

Men tack för idolbilden! Lite ung för att vara gubbe, tycker jag nog. Hade fått för mig att du var äldre bara för ditt nickname. :)

skogsgubben
0

Jag är en gammal gubbe på 103 år. Plastikoperationerna, fetsugningarna och silliconinplantaten har gjort underverk.

Hennum
0

hahahahhahaaaa…

det är allt jag har att säja. :D

5000… är det verkligen värt de?

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

zeretki
0

Ja, vad får man för pengarna? :D

inca
0

#3 Vilda Matilda det kan du glömma Gudinnan kommer vara kvar där! Överdoserat svampar igen….det slutar med att det är du som får ta emot de där piskrappen. Förväntar och kräver jojo nån börjar få storhetsvansinne……men vi vet ju att jag är "The Boss" Cool

skogsgubben
0

Om det är värt 5000:- och vad man får för pengarna?

Jösses… Det är ju jag Skogsgubben och fanclubben Gud fader, sonen och den heliga andens horor det handlar om. Folk ger vad som helst för att vara i min närhet. När jag går på stan skriker folk efter mig i ren beundran. Jag delar ut små autografer som på tradera har utgångspris på minst 1.000.000:-

I min fanklubb får man äran att vistas i min närhet och strålglans.

Inca, vadå storhetsvansinne??? Cool

inca
0

*blablablabla* snicksnack skogsgubben så du tror jag skulle betala en miljon för att vara hora åt dig och gubbpacket?

Åt Den Stora Modern kanske Oskyldig

skogsgubben
0

Skrattande

inca
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sephirot / skogsgubben

zzTCM
0

Ha ha ha ha Skrattande