Täljt en trollstav
Idag täljde jag mig en trollstav av ek som jag blev väldigt stolt över. Den känns perfekt i handen och doftar fantastiskt!
Nu ska den bara renas innan jag kan börja använda den..
Vad vacker!
Fin! Vad duktig du är på att tälja. Brukar du göra andra saker i trä också?
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
#1 Tack! :D
#2 Tack så mycket! Jag har försökt tälja lite smådjur som vargar och fåglar, men tar alltid sönder dem innan de blir klara. :/ Jobbar dock mycket med att "tillverka" saker. (:
#3 Tack! (:
Vad kul! Då hoppas jag att du i framtiden kommer att posta fler bilder :-)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Väligt fint! Fler bilder på hantverk önskar också jag! :)

Väldigt fint, du är duktig på att tälja måste jag säga! :)
Åh, tack för alla snälla ord!
ill gärna tälja mer stavar, men vet inte vad jag ska göra av dem alla. (: kanske kan anända dem till olika tillfällen? Får fundera på detta. (:
#8 Jag gillar också att göra stavar och även käppar. Jag använder bara den första jag gjorde. De andra har jag gett bort till vänner eller så lägger jag dem i en låda och tänker "kan vara bra att ha" 
#8 du kan göra fler stavar och sälja dom! =)
jag skulle gärna lägga ut en hundralapp eller två för en stav gjord av dig :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#8 håller med #10! Jag är urdålig på att tälja och saknar stav sedan min försvann i en flytt för många år sen. Så jag skulle definitivt kunna tänka mig köpa en av dig =)
Men jösses, vad härligt! :D Jag skulle definitivt kunna göra lite stavar och sälja vidare. Är det något särskilt som önskas i så fall? Ni fr hemskt gärna skicka ett pm om så är fallet!
Jag är ev intresserad, jag skickar ett meddelande.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
De här med stavar och sälja vidare ..
Klart att ni får göra så som ni vill, men en stav är ju något som är ytterst personligt. Så en stav behöver inte vara en täljd spiral. Även om det var väldigt fint, som kanske passar just dig så bör man ju göra de själv då. Själv skulle jag gått ut i skogen och låta mina instrinkter leda mig till en stav istället för att köpa den. Anywho, väldigt fin stav :D
Det är helt individuellt hur man vill göra här i livet ;)
Den var verkligen vacker! Och kan man inte själv, varför plåga sig i onödan när det finns andra som kan ;-)