Skicka positiv energi
Väl mött!
Undrar om ni någon gång gjort en ritual till förmån för någon annan, för att "putta" lite positiva energier i deras väg?
Hur gjorde ni och vad använde ni er av? Såg ni några resultat?
För alltid nyfiken,
Irma Li
Jag brukar inte bara skicka iväg positivitet så där, utan jag måste vara mer specifik om jag ska få något resultat.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
#1 Förstår hur du menar.
Någon jag bryr mig mycket om är sjuk och ganska bräcklig just nu, och jag vill göra allt (och lite till) för att hon ska må bättre. Tanken med tråden är väl att undersöka lite hur jag skulle kunna gå till väga. (:
Sjukdomar och helande är min sämsta sida så det lämnar jag över till någon annan att svara :-)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har gjort det, men det har oftast visat effekt på nära håll.
Det jag har gjort är att "rensa" den andra personen (oh så svårt att förklara)… Ibland har jag gjort det på distans, men då med familjemedlemmar som jag vet ansiktet på och vet vart de är. Först har jag satt upp pentakel runtom dem för att skydda, och sedan har jag kanaliserat energin till de skadade delarna av personen.
En gång gjorde jag det på ett våldtäktsoffer jag kände, och med henne tyckte jag att jag märkte mycket framgång (hon visste inte att jag visste). Då hade jag en klar bild av var hon var osv, och hur hon såg ut. Och så satte jag mig in i hennes känslor och manipulerade dem genom att dra styrka innanför cirkeln.
Kanske har andra, mer erfarna, fler tips, men jag har sett att det kan fungera om man har en tydlig bild av personen och problemet.