Häxor iFokus

Häxor

Etikettövriga-övernaturligheter
Läst 1601 ggr
sea
0

orm viskare

hej jag har upp täkt att ormar drar sig till mig. jag kan känna hur dom mår och känna deras känslor. jag känner hur deras hjärtslag andetag och mycket mer. är det vanligt? jag kan komesera med dom på ett sätt också. men säger inte hur. jag upptäkte det för några dagar sen när jag va hoss min kussin han har många ormar. och ginasst kännde jag en konsstig enerigi. och sen kolla alla ormar på mig. och dom försökte komma till mig från deras glasburar. jag tog upp en or och då kännde jag hjärt slag hur dom andares och kännde .

lord lucius of the dark
0

hmmm inte för att vara taskig eller något sånt….men kan det vara så att du har tagit detta från harry potter??

men…..

Dragon91
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Drömmer du ofta om ormar kanske det kan ha med kraftdjur att göra.. är inte så insatt dock ;)

[Ackinna]
0

Låter rätt troligt det Dragon91 säger. Det kan ha göra med kraftdjur att göra.

Men å andra sidan… nu håller inte jag på så mycket med att arbeta med djur…

Men om det finns folk som kan tala med hästar och hundar m.m. varför ska det då inte kunna finnas dem som kan tala med ormar???

lord lucius of the dark
0

hmm undrar vilket mitt kraftdjur är… jag känner en stor drag till kråkor…kanske dom är mitt kraft djur…

[MikeW]
0

jag tror mitt kraftdjur är varg… men det finns väll bara vargar i djurparker ?

[Ackinna]
0

MikeW, vargar lever fritt i Sverige. + i djurparker.

Fjorgyn
0

Mitt kraftdjur är hare Flört

Ens kraftdjur behöver inte ens vara ett riktigt djur, det kan även vara ett fabeldjur såsom enhörning eller grip.

Dragon91
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Mitt kraftdjur är faktiskt också (om nu ditt är det #1) orm :) Fick jag reda på under en trumresa ;)

lord lucius of the dark
0

:D

Casiopeia
0

Det är väl rätt vanligt att olika människor dras till vissa djur och vice versa. Man pratar ju ofta om hundmänniskor och kattmänniskor, själv har jag rätt god hand med råttor och vi brukar ha en ömsesidig förståelse. Är man en intuitiv människa kan det här intresset/dragningen/kontakten med ett djur bli rätt påtaglig som du beskriver.

Det här är dock inget som har med min fylgia/kraftdjur att göra, och min erfarenhet av djurkommunikation säger att kommunikationen fungerar på samma sätt oavsett art, även om man som sagt kan ha en dragning till och lättare att förstå sig på vissa arter än andra.

~ medarbetare på amigurumi och vegan ~