Min första extraktion
Jag måste få sträcka lite på mig och berätta!
En vän har haft en ögoninflammation i 6 veckor och besökt flertalet läkare samt medicinerat utan resultat. Läkarna var förbryllade! Bilden visar hur ögat såg ut innan.
Jag gjorde min första extraktion på henne för tre dagar sedan. En shamansk healingteknik som jag gjorde med hjälp av trumresa etc.
Dagen efter var ögat lite råsa, och efter två dagar var hon bra igen. Jag är så glad att jag lyckades hjälpa! 
Shamanic healing is the shit.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Oj! Så bra!
Tyvärr är healing min sämsta sida =(
Grattis! :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax

Haha ja visst va det lyckat! 
Tack ska ni ha.
Men härligt, grattis! :D
Härligt, Alwyn!

Tack! 
Hon är fortfarande frisk får höra då och då av andra vänner att "Åh hon kanske kan fixa min rygg, mitt öra"….etc. Hihi, spännande om man får fler chanser. Det blir en bra träning!
Helt fantastiskt. Jag hade turen att vara närvarande vid denna händelse. Jag har själv haft tvivel på healings egentliga effekt men att uppleva det såhär first hand har satt alla tvivel åt sidan.
Du kanske skulle ta och söka tjänst på ögonkliniken… Om inget annat så för att se läkarnas reaktion:-D
www.urmoderjord.se
Hej
Grattis - visst är det alltid kul när man lyckas hjälpa någon. Själv är jag inte shaman men håller bla på med andlig healing och ofta då på distans.
Har några solskenshistorier men nu senast fick min systerdotter väldigt hög feber i förrförra onsdagen, på torsdagen konstaterade läkare att hon hade körtelfeber vilket normalt sett tar minst 3 veckor men upp till 3 månader. Gav henne distanshealing på fredag kväll och hon vaknade upp feberfri, gav henne ytterligare en dos distanshealing på lördag kväll o på söndagen kände hon sig helt frisk. Nu har hon varit frisk i snart 2 veckor. Känns ju jättebra.
Kanske ska lära mig mer om shamanism, har tydligen en Nåjd på morfars morfars sida.
/Magnus

Kan se skylten i fönstret "Ögonhealer" haha
#8 Härligt att höra Magnus! Jag har själv gjort en del distans healing förr som funkat bra, men aldrig så extrema resultat som detta.
Kan Alwyn eller någon annan ge mig några healing formler eller healing tips??