Häxor iFokus

Häxor

Etiketttarot-och-spådomskonst
Läst 1478 ggr
Amazonit
2011-07-21 16:08
0

Min "gåva"

När jag kom in i tonåren började jag få drömmar som visade framtiden. Det kommer och går i perioder, nu har det börjat igen. För det mesta ser jag bara småsaker och sen efter jag sett småsaker ett tag ser jag något stort. Vill berätta om en "syn". Denna kom till mig när jag var vaken. Jag sprang för att hinna med spårvagnen och plötsligt flashade en syn framför mina ögon. Jag såg vagnen krocka med en personbil några hållplatser bort. Jag blev lite rädd och förvirrad och stannade till och väntade på nästa vagn. Sen när jag åker så hör jag i högtalarna att vagnen måste åka en alternativ väg för att det skett en olycka med vagnen framför. Vi åker förbi vagnen jag borde varit på och ser då att den krockat med en personbil. Bilen är totalkvaddad. Och jag tror knappast att personen/personerna i bilen kan ha överlevt. Och jag tror det var meningen att jag skulle stoppat det. Hade jag fortsatt till vagnen och gått på så hade den åkt kanske en 20 sek senare och då hade olyckan inte hänt. Och nu känner jag en otrolig skuld. Min gåva har alltid skrämt mig. Och utöver gåvan har jag alltid varit omringad av andar. Upplevt mycket övernaturligt i mitt liv, konstigt nog var jag skeptiker när jag var liten och försökte hitta logiska och fysiska förklaringar till att jag upplevde. Men nu är jag "troende" och vet att det finns mer där ute än vad ögat kan se.

lightseeker
2011-07-21 19:03
0

känner igen mig så väl i det som du beskriver, fast de flesta av mina visioner kommer till mig i drömform.

Det där med att känna skuld, kan vara en jobbig bit, som man själv måste reda ut, tyvärr.

Hoppas att du kan känna "gemenskap" här.

Bappho
2011-07-22 08:20
0

Jag hoppas du lär dig leva med den här gåvan utan att känna skuld. Ibland ser man bara för att man har just den förmågan, det betyder inte att man är menad att rädda alla dessa situationer. Det kan man inte.

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

[stass]
2011-07-22 10:29
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Sen kan det även vara jobbigt att se snuttar av sin egen situation utan att ha en blekaste av vilka val och omständigheter som leder dit.

=) Skriv ner dina drömmar och andra saker du ser i en bok så kanske du kan lära känna synerna bättre och komma närmare kontroll =)

Amazonit
2011-07-22 22:11
0

Tack hörni :)

Airwyn
2011-07-25 22:30
0

Känner igen mig själv väldigt mycket i det du skriver!

Visst känner man skuld när olyckor sker.. förhoppningsvis lär du dig förutse saker du hinner hjälpa till med.. tex ringa en ambulans tidigt osv.. Att olyckan sker är ju inte ditt fel.. kanske är det inte meningen att du ska förhindra olyckan utan bara hjälpa till efter det skett? Så brukar jag tänka iaf..

Du kan ju be andarna om hjälp.. göra en formel att dom ska vara mer tydliga? Om du känner dig bekväm med det..