Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 1264 ggr
Zawty
0

Formel mot mardrömmar?

Visste inte riktigt om jag skulle lägga denna tråd i drömmar eller här men annars får ni flytta den.

Jag är som ni nog märker helt ny här. Och allmänt ny för wicca och häxerier, så ny så att jag inte någonstans har rätt att kalla mig något dera, eller sysslat med det något. Jag har mest läst en del. Men nu känner jag att jag behöver mer än min vanliga förmåga för att finna en lösning. 
Jag är dock fullt troende på det övernaturliga, och anser att det enda som begränsar en för att lära sig mer på det planet är ens eget tankesätt om vad som existerar och ej. Det bör inte vara några några problem med det från min sida i alla fall…

Men tillbaka till saken då.
Jag skulle behöva hjälp med en formel för att ta bort mardrömmar eller i alla fall minska dem. Gärna väldigt utförligt sagt då jag som sagt är helt ny med detta.
Detta är inte för mig själv utan en nära vän som tyvärr bor i ett helt annat land långt bort så jag inte har möjlighet att själv besöka henne.
Om mardrömmarna så vet jag inte så mycket eftersom hon gärna inte pratar om dem. Jag vet däremot att hon har dem varje natt utan undantag, och att hon ofta vaknar upp skrikande och liknande.
Det som däremot troligtvis skulle kunna vara orsaken för dessa mardrömmar är allmänt olycksaligt liv. Som jag kan utan att avslöja för mycket inkluderar ett flertal våldtäkter, dödsfall inklusive en väldigt nära vän, totalkrossade relationer både mellan partners och vänner. Och en hel del annat "smått".
Hon har tidigare fått proffisionell hjälp men pga komplikationer med även det slutat med detta, och kommer antagligen inte fortsätta.
Men hon kämpar ändå på, dock väldigt väldigt långsamt.
Jag tänkte att det skulle hjälpa henne en bra bit på traven att i alla fall få en god natts sömn, med nytt hopp om framtiden.

Jag förstår att detta absolut inte är något lätt, och särskilt inte att börja med. Men jag vill verkligen göra -någonting!-

Tack på förhand.