Häxor iFokus

Häxor

Etikettmagi-formler-och-ritualer
Läst 3761 ggr
[Ackinna]
0

Färg för tur...

Hallo kära häxorifokus vänner…

Jag håller på jobbar med en ny "tur i spel" formel… min andra faktiskt. Det är alltså en penning tilldragande formel.

Jag stötte på ett litet problem, eller problem och problem… snarare en fundering.

I formeln kommer jag jobbar med just penningtilldragande vinkel och ökad tur. Sammansvetsar de två.. så kommer använda fler än en färg. Finns det någon bra färg ni kan rekomendera för tur… förutom grön?

Jag skissar fortfarande på formeln… (så att säga) och vet inte, om jag har missat någon färg.. jag kan bara minnas grön som ökande utav tur. För grön är ju bland annat bra för tillväxt… men jag skulel bra gärna vilja veta om det finns någon mera färg förutom den.

[stass]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Orange och gul/gyllene funkar bra för mig =)

[Ackinna]
0

Ja men de två har jag redan…. de har jag redan petat in…

[stass]
0

ok  =)

Tja…nu har jag inte gjorten spelformel men i en allmän tur till mig pengar formel skulle jag ha lite ädelmetaller, silver, guld, koppar

Men det kanske ärknasigt närdet handlar om spel dock?

Narindil
0

vad är ditt stjärntecken? Alla stjärntecken har sin lyckofärg. Jag är skorpion och min är mörkröd

Lev livet med mycket kärlek och respekt!

[Ackinna]
0

Aaaah… nu sa du något.. stjärntecken… det har jag inte tänkt på… problemet är dock att jag inte är så kunnig på stjärntecks "magia" och strologisk magi… min kunskap är ganska liten

Mitt stjärntecken är vattuman…. skulle kunna tänka att min turfärg är (om jag ska ur okunskap gissa) Lila eller blå ????

Narindil
0

Hihi

Jag kan ingenting om stjärntecknens magi heller, men jag har en bok som heter födelsedagsboken och i den finns det, vaad dem anser, information om varje stjärntecken.

Här kommer det som står om vattumannen:

* Härskande planet: Uranus

* Element: luft

* Temperament: sangviniskt (vet inte vad det betyder)

* Lyckosten: ametist

* Lyckotal: 1,2,7

* Lyckoblomma: viol

* Lyckofärg: ljusblå (så du hade rätt =) )

* Typ: självständig, framtidsinriktad, excentrisk, vidskeplig, människovän, upprorisk

Lev livet med mycket kärlek och respekt!

Tuva-Lena
0

Inom feng shuin använder man rött som turfärg. Inte alls ovanligt att man träffar på en röd ytterdörr i Kina t ex.. Det har man för att dra lycka till huset och familjen. En röd plånbok är dessutom att rekommendera om man behöver fylla på kassan - aldrig svart! Tyst Sedan kan man köpa ett "pengaträd", en suckulent med runda myntformade blad, som man skall ställa i rikedomshörnan i huset. Den ligger alltid i väst och alltid längst in i huset/lägenheten, från ytterdörren räknat som då ligger i söder. Flört

Lycka till!

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

[Ackinna]
0

Tackar tackar så mycket…

oj oj oj röd plånbok… det förklarar en del…. inte bra inte bra inte bra… jag har en svart plånbok Tyst