vad har inspirerat er?
jag är ingen häxa, men det känns som att ni är person som känner sig själva och ni vet vilka ni är. Jag kan känna mig jätte förvirrad över mig själv ibland. Ärligt, ibland vet jag knappt vem jag är eller vill vara. Men jag skulle vilja be om en sak, skulle ni vilja vara så snälla och ge mig några favorit citat,låtar,texter som inspirerar er?
Jag är inte säker på att jag förstår frågan. Inspirerat oss till vad? Det finns massor av saker och personer som inspirerar mig till att skapa, leva, uppleva och filosofera- men om man är ute efter att lära känna sig själv gör man bäst i att se mindre på andra och mer inåt sig själv.
Jag skulle rekommedera dig att meditera, tillbringa mer tid ensam i naturen eller följa dina instinkter/impulser och göra sådant du tycker är roligt snarare än att "leta inspiration" hos andra. Lycka till!
…och jag vill tillägga. Jag är inte heller helt på det klara med vem jag själv är till 100%, och det tror jag ingen som inte är en banalt platt och endimentionell individ kan vara. Att upptäcka sig själv och utvecklas är en del av den resa vi kallar livet, låt oss hoppas att vi aldrig blir riktigt färdiga med den…