Min häst!!!!!!
Hej !
Är ni häxor??? jag trodde aldrig att det fanns!
Men kan ni trolla?? för kan ni trolla min häst pluto så han blir superduper snabb?? snälla.. för jag ska på dressyrtävling om en månad!
kan ni trolla så ni blir rika? 
Det finns konsekvenser i all magi.. det går att göra vad som helst så länge du är beredd att betala priset. Jag sysslar nästa uteslutande med Healing. Om din häst blir skadad kan jag försöka hjälpa dig.

Låter som en skitkass idé att göra hästen snabb inför en dressyrtävling, tycker jag. Balanserad, centrerad, mjukgjord och stark låter som bättre egenskaper för en dressyrpålle.
Ja, visst kan vi förändra förutsättningarna för att tjäna pengar.
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg
#1 Jag vill påminna dig Airwyn att HiF är ett forum där vi diskuterar häxkonst och trolldom. Där det är helt okej för människor att ställa frågor i detta ämne utan att få en massa pekpinnar eller skrämselpropaganda.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Jag återkommer senare med en ny egen tråd i ämnet "den trefaldiga lagen" under gruppen wicca eller så blir det rent av en kort artikel. Jag är visserligen inte wiccan men är ganska intresserad av den moderna häxkonstens historia så jag kan nog kludda ner något om historien i alla fall. Sedan kan vi ha diskussionen där istället (så alla får säga sitt) för i trådar där folk frågar om hjälp och dylikt. Och dyker frågan upp igen så kan vi hänvisa till den tråden, eller artikeln :)
Men nu ska jag ut i solen på ödle- och ormsafari. Tjing!
3-4# Jag kan inte se att jag nämn lagen om 3 någonstans i denna tråden. Att saker får konsekvenser kan både vara bra och dåliga. Att det skulle vara nå typ av skrämselpropaganda är din egen tolkning och extrema överdrift
#5 Nej, men du nämnde den nyligen i en annan tråd.
6# Då kanske du ska skriva i den tråden det berör.
Varför det? Jag reagerade på ditt inlägg #1 i den här tråden.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
# Ödle och ormsafari, vad kul och mysigt det lät, hoppas det var kul!
Gör hellre fel än inget alls.
8# Men jag har fortfarande inte nämnt 3 lagen här? Så på vilket sätt är ditt inlägg relevant i denna tråden?

Ja det finns häxor.
#10 Läs om inlägg #3. Det var det som var det viktiga och som jag ville säga dig. Mitt senare inlägg om den trefaldiga lagen lade jag in för att jag också ville säga att det är okej att diskutera själva lagen så länge den inte används som pekpinne, skrämselpropaganda eller dänga någon i huvudet med.
Även om du inte nämnde lagen i just denna tråden så reagerade jag på detta:
"..Det finns konsekvenser.." och "..du är beredd att betala priset.."
(titta, nu blev det så där stor text igen, ja ja… ;-)
Trådskaparen frågade ju ändå bara om någon kunde hjälpa henne att få hästen att prestera bättre.
Jo du har redan påpekat detta tidigare i denna tråden och som jag redan sagt (3:e gången nu då) så är inte konsekvenser allltid dåliga. All magi kostar därför får man betala ett pris! Det är ingen skrämselpropaganda eller pekpinnar. Men du tolkar visst saker lite som du vill utan att ta reda på fakta.
TS ville veta om det finns häxor och om dom kan "trolla" och mitt svar var att det går, men allt har ett pris.
Om du stör dig så mycket på olika ord så får du helt enkelt sätta ett förbud mot dem i sajt reglerna! Annars får du faktiskt låta folk skriva hur dom vill eftersom det är ett offentligt forum!
Jag sköter mitt forum precis som jag vill och passar inte det så är du fri att gå någon annanstans.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
saknar tummen upp :-)…. fy mig fy 
Mvh. Silverhuldra
#14 Börjar leta efter gilla-knappen…
Medarbetare på Häxor.
En neuroatypisk blogg