Häxor iFokus

Häxor

Etikettallmänt
Läst 488 ggr
Iram
0

Andlig lägesrapport

Jag måste bara berätta hur underliga de senaste veckorna har varit. Glad

Jag har ju alltid trott på och varit intresserad av andlighet, men som så många andra har jag haft svårt att få kontakt med min andliga sida emellanåt. Sånt där går ju lite upp och ner som kanske även ni andra har märkt. Den senaste tiden känns det dock som att något inom mig har öppnats. Jag vet inte hur jag ska förklara men det känns som om jag KÄNNER mer på ett andligt vis. Jag förnimmer energier på ett nästan fysiskt vis och jag ser ofta rörelser i ögonvrån och känner små beröringar. Det är som om jag har öppnat ett tredje öga och börjat ana den andliga världen en aning mer än förrut.

Jag tror själv att det beror på en händelse för några veckor sedan, då min lille busunge till son utsatte sig för potentiell fara. Som tur var hände ingenting, men jag var så chockad efteråt att jag aktivt och intensivt sökte kontakt med hans skyddsandar. Jag ville veta att de fanns och försöka tacka dem för ett gott utfört arbete. Troligen har jag faktiskt lyckats öppna någon slags kanal inom mig själv som jag nu kan känna av hela tiden. Jag har förr varit lite mörkrädd av mig ibland och inte riktigt vågat ha med den andra sidan att göra, men nu känner jag ingen rädsla alls helt plötsligt. Det är så underligt!!! När mitt meditationsrum blir klart ska jag börja arbeta med tarotkorten lite mer, det känns som en bra tid för det nu.

Måste tillägga att jag mår väldigt bra och jag har ovanligt mycket energi. Detta medför tyvärr att jag inte riktigt har ro att sitta inne vid datorn och uppdatera sidan så mycket som jag borde, men nya artiklar kommer snart, jag lovar! Just nu njuter jag av våren och försöker dessutom jobba så mycket jag orkar i trädgården. Vårstädningen tar ju sån tid!

Vårkramar till er andra!!! /Marie

skogsgubben
0

Många gånger kan det vara så för många att det behövs någon form av chock eller likande som skakar om det inre för att den andliga utvecklingen ska få lite fart framåt.

Att ibland medvetet utsätta sig för lite extrema saker kan vara väldigt frigörande för sinnet och samtidigt för ens andliga sida. Detta är något som är väldigt vanligt bland shamaner världen över. Man ökar sin energi/kraft och öpnar upp seendet yterligare.

Rädslan kan ibland vara ett väldigt bra verktyg.

Tack Iram för att du delade med dig av din upplevelse. Glad

siddelina
0

Vårkram till dig också. Vilken tur att din son inte gjorde sig illa och att hans skyddsandar var där för honom.Glad

zeretki
0

*kram till Iram* Livet är bra konstigt ibland… :)