Vad är det som är fel?
Hej jag har ett problem, eller rättar sagt ett stort problem.
Det är såhär att nu under en längre tid har jag haft otur både när det handlar om skolan men också när det det handlar om det privata livet. Varje gång jag har träffat någon som jag gillar så slutar det alltid upp med att de inte vill och då menar jag varje gång… Vad är det som är fe,l är det något fel på mig? Och nu finns det en som jag verkligen tycker om men han vet inte riktigt vad han vill så hur skall jag kunna hjälpa honom till att välja mig? Jag vet det låter väldigt dummt men det är något som jag verkligen vill veta.
Jag skulle nog inte försöka påverka i att hjälpa honom att välja dig. Då är du ute på farliga vägar. Tänk om du skulle binda personen till dig och få han, då skulle du verkligen aldrig veta om han älskade dig naturligt eller om han älskade dig för att du bundit honom till att göra det.
Vänd på det istället, gör dig själv mer attraktiv (i många egenskaper) så att det är därför han väljer dig.
#1 Finns det ö h t några garantier när det gäller kärlek? Den som älskar idag, älskar kanske inte nästa vecka ;)
#0 Ibland när det skiter sig hela tiden så kan det vara något man själv upprepar var gång som förstör allt. Lite självrannsakning kan vara på sin plats :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax