Var det en dålig sak att göra?
Hej, jag andvände en formel eller ett rimm som gjorde att man skulle klara ett test eller prov i skolan. Jag använde den på en dans audition som de bara fanns 3 lediga platser i, och fick nu ett brev där det stod att jag kom in.
Var det en dålig sak att göra?
Nej, varför skulle det vara det? Grattis!
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
För att någon annan kanske förtjänade den platsen mer än jag och nu så får han/hon inte den och e säkert jätte ledsen :(
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
2# ja så kan det ha blivit men jag antar att du blev utvald av en anledning och det du gjorde var mer oddshöjande. Du gjorde en audition, en formel, du fick platsen = du förtjänade det.
Och Grattis =)
#3 I guess your right :P taks så mkt! ;D
När man söker en plats så försöker man väl alltid visa sig från sin bästa sida, eller hur? Man är väl inte 100% ärlig med allt och slänger upp alla dåliga sidor man har på bordet ;) Och det är ju inte alltid den personen som "förtjänar" det mest som får saker i livet, tvärtom brukar det vara den som är framåt, social och som kan prata för sig själv.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Grattis!
Är det inte en av anledningarna till att vi använder magi, för att få som vi vill 
Gör hellre fel än inget alls.
Grattis
Nu är det kanske inte så att din "spell" gjorde att du vann platsen, utan det du gjorde var att ge dig själv tillräckliga underlag för att juryn skulle fatta tycker för just dig.
Grattis både till platsen och att ha lyckats med det du gjorde.
/M
Så gör nog de flesta här ibland. Det finns inget fel med det, isf skulle du inte fått platsen tror jag. Grattis och lycka till med dansen.
// Danda
Du klarade det för att DU är bra, och för att DU var bättre än alla andra, inte pga av ngt rim eller ramsa; det är jag säker på!
Så ta det till dig och bli starkare i det; grattis!!
Tack så mkt allihopa de hjälpe verkligen :)
GRATTIS