Besvärjelser?
Undrar lite om det finns någon form av besvärjerlse man kan utföra när man vill att saningen skall komma fram om en viss person?

Jag har en bok om sånt, fast jag är inte helt säker på att just en sån besvärjelse finns. Kan titta sen och skriva. Blir det bra??
Jag har den besverjelsen, vet inte om den funkar.. kan skriva hela =)
**Jag binder dina läppar
Jag binder din tunga
Jag binder din gom
och jag binder din lunga
Osanning kan inte lämna din mun
Var tanke om lögn skall göra dig stum
**Det ska få ngn att tala sanning =) Har aldrig provat den själv än.
du kan okcås lägga frön från spikklubban (en växt som är jättegiftig!) under bordsduken och sedan servera thé och sitta vid bordet och tala, då kan tydligen inte personen ljuga heller…
har aldrig behövt använda denna "formel"…..
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
mm det är den
Tja, mitt råd blir att inte använda besvärjelser mot andra. Tänk på konsekvenserna, allt du sänder ut kommer tillbaka trefaldigt!
#6 SKirr, en mycket bra poäng. Jag skulle ha skrivit det men tänkte inte så långt. :) Allt man gör mot andra kan komma tillbaka förr eller senare.
Jo, för om du tex lägger spikklubba under bordsduken, då är även du bunden att tala sanning och tänk om personen ifråga stälelr en fråga som är väldigt pinsamt intim? så då kan det slå tillbaka direkt.
men sen finsn det dom som säger "jag ahr gjort massor av saker och de har aldrig slått tillbaka på mig." nej, de behöver itne slå tillbaka på dig i detta livet, de kommer kanske inte förrän om nästa liv eller nästa igen.
Jag borde ha gjort en massa orätt i tidigare liv med tanke på vad som ibland har följt mig i mina spår.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

#1 Varför skickar du in en bild med tecknet venus? [ellr kvinna]
(undrar bara vf x))

Den där besvärjelsen där uppe.. Jag binder din osv… Får den folk att tala sanning??? Fick känslan av att de inte får fram nåt alls om de har för avsikt att säga osanning… Jag skulle oxå vilja få tag i en besvärjelse som gör att folk talar sanning… Blev lämand efter 4,5 års långt förhållande och jag vet att han som lämnat mig ljuger för mig och gör det fortfarande… Jag vill ha svar på mina frågor, så jag kanske kan släppa allt å gå vidare.. För jut nu är det mitt hjärta som styr, förnuftet har jag tappat känns det som….. Och då jag liks förbaksat har svårt att ljuga iaf, så gör det inget om det kommer trefalt tillbaka :P
Och sen undrar jag hur man ska gå till väga när man läser dessa besvärjelser…. Jag ska ju focusera min energi på målet… Men mina tankar grumlas bara av annat hela tiden… Finns det andra sätt att gå till väga på??? Som att skriva den på en bild eller dylikt?????
hejsan!!! jag undra oxå vad ska man göra medans man läser dena formel?!
kan man skriva den på någons kort??
ska man bära den med sig sen eller b ränna upp den???
Hur ska man göra???

Det undrar jag ocå.. För den som jag vill få höra sanningen från, finns inte här längre…. Men han ljuger för mig fortfarande, dock via meddelanden på datorn… Och jag vill gärna höra sanningen, hur ont det än gör.. För då kanske jag kan släppa å gå vidare..

#11 det låter som knutmagi så antagligen knyter du knutar på ett band runt en liten voodo docka eller ett foto av personen.

Är det något speciellt antal knutar isf??? Det brukar ju kunna röra sig om nio….