Forum?
Hej hej!
Jo, jag undrar om det finns fler forum än detta för de som är intresserade av samma saker som oss? Jag har alltid tyckt att det varit lite svårt att hitta forum som är till för andra än enbart wiccaner, till exempel. Jag vill ju lära mig om fler inriktningar än en, känna efter vilken eller vilka vägar som kan tänkas passa mig och det vore roligt att samla på sig kunskap och läsa om andras åsikter, idéer och funderingar på fler än ett forum.
Det jag söker är svenska forum, alltså, inte internationella. :)
Har ni några tips?
Själv kikar jag mest på utländska forum så jag har noll koll på de svenska.
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Såvitt jag vet är detta det mest aktiva. Det finns en del mediala och new age forum, men då blir det inte ens samma intresse-träd. Dessutom har jag upptäckt är de "mediala- new age medlemmarna" extremt fixerade vid färgen av trolldom. Det kan alltså uppstå lite konflikter och tros kollideringar.
Ja, jag misstänker att det är vad de flesta svenskar gör, med tanke på att jag inte riktigt hittat nåt bra svenskt forum.. Sen vet jag inte riktigt vilka sökord jag ska använda heller, så det kan säkert göra en del. :/
stass: Jo, det har du ju rätt i, det är inte riktigt vad jag är ute efter.. Knpigt, det här, haha. Men men, sökandet fortgår!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
om du ändå vill besöka ett utländskt forum så kolla Traditional Witchcraft, man kan i annat fall läsa lite…Lucky mojo`s forum är intressant.
Svenska forum…Hmm…
Trolltrumman, helhetsforum.nu, kommer inte på någon mer.
stass: Haha, ja, det låter ju som om jag nog måste börja dra mig åt det utländska hållet trots allt.. :P Jag får kika in där då, tack!
Ja men du ser, de där forumen har jag aldrig snubblat över! Förmodligen har jag sökt på helt fel sökord. Tack!
#5 Gilla! :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax