banta
finns det något sätt jag kan banta på?
Det brukar sägas att det bara finns ett bra sätt, att äta mindre och motionera mer. Fast det kan ju vara enklare sagt än gjort. :)
Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com
Twitter: Alba Corax
gör ju det … vill bli super duper smal ::)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
att dricka en kopp grönt the före en måltid ökar förbränningen, färsk ingefära är antiseptiskt och stimulerar matsmältningen, olika syror kan hjälpa att bryta ner fettet i maten som till exempel äppelcidervinäger (en nubbe) i samband med måltid. Man kan också äta ett grönt äpple före måltiden.
Dricka minst 2 liter vatten per dag.
Börja dagen med en smothie gärna med hallon och blåbär i.
Allt det som jag beskrev brukar moderna vitkminskningspreperat ha i sina tabletter och tillskott (de som inte är syntetiska dvs), egentligen finns det ingen anledning att köpa dyra tabletter med extrakt i när man kan få i sig det naturligt och då garanterat vet att kroppen kommer att kunna ta upp ämnena.
Och det tråkiga då, inget småätande, mindre portioner och massor av påromenader med hög puls.

Börja banta under nymåne så du får en bra start :)
Bästa sättet att gå ned i vikt samtidigt som man inte skadar sig själv är att dra ned på kolhydrater och undvika allt vad socker heter.
Alltså bröd, spagetthi, öl, socker, rotfrukter osv.
Jag var överviktig för ett år sedan, men nu är jag väldigt smal, jag har 9 kilos undervikt, och detta tack vare att jag blev Vegetarian.
Jag rekommenderar vegetarianism, men du får vara försiktig med kosten!
Du måste få proteiner, kolhydrater och alla näringsämnen som kroppen behöver.
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
tack för alla tipps :) men jag tror inte att jag kan va vegeterian igen , men jag vet att de va bra för jag va smal då:) kanske ska börja med mer vegetarisk kost funderar på att bara öta sallader