Häxor iFokus

Häxor

Etikett: magi-formler-och-ritualer
Läst 2516 ggr
Xanon
0

Formel/ritual till att fånga killar?

Hej! Jag har hela livet varit intresserad av spåkonst, rituler och liknande, och har hållit mig här på sajten lite i bakgrunden och läst vad andra har skrivit. Men nu tar jag till orda och behöver eran hjälp.

För någon månad sen så träffade jag en kille som jag tyckte att jag klickade ganska direkt med. Vi har flörtat lite, skämtat med varandra och hintat lite hit och lite dit. Han vet numera vad jag känner för honom, men jag känner mig inte helt säker på vad han känner för mig. Vi är båda stjärntecknet fisk.

Givetvis så handlar kärlek och känslor om vad man själv känner, men jag tycker att sånt här är intressant och är klart villig att testa.

Så, finns det någonting jag kan göra för att få någon att tänka på en eller helt enkelt bara dras till en? Eller ge mig själv tur i kärlek?

A dog may be man's best friend, but the horse wrote history.

Bappho
0

Jag skulle pröva något som "boostar" din egen självkänsla för det är både sexigt och tilldragande och något som får dig att känna dig attraktiv. På så sätt så drar du till dig flera så att du också har något att välja på ;-)

Sajtvärd för Häxor iFokus
Mina bloggar: ALBA CORAX och KARTOMANTI
Spår i Lenormand: Eyskogamork@hotmail.com

Twitter: Alba Corax

Zoraye
0

Sök på siten så borde du hitta både artiklar och inlägg om det, ämnet var på tapeten en del förra året.
Lycka till!

Miyu
0

Du kan ju alltid snickra ihop en liten kärlekstalisman och bära på dig. Här är ett exempel jag fått av Iona.

Sy en liten påse av rosa tyg och fyll den med lite trollhassel, torkade rosenblad, en liten bit kanelstång, fem äppelkärnor och en jadesten som du smörjt med en droppe eterisk olja av jasmin, äpple eller ros.Om du vill kan du förse påsen med lite lite mensblod, det boostar och knyter samtidigt talismanen till dig. Förslut sedan påsen ordentligt.

Placera fem små rosa eller röda ljus i formen av ett pentagram. Lägg påsen i mitten och läs:

"Det som varit delat,
förenas till ett
för att tjäna och gagna mig
Ltta mig ta del av er kraft
Och beveka mig förstå
att jag är stark och vacker"

Låt ljusen brinna ut och förvara talismanen på en säker plats där ingen annan kan fingra på den. Bär den på dig då du ska ut och hitta den rätta, t.ex. runt halsen, i fickan eller väskan.

Let us know hur det gick sen om du använder dig av talismanen :)

linalana
0

Hej til Miyu. var kan jag hitta trollhassel? o ska e vara blomman asså torka?

therootdoctor
0

Billigare att bara mata honom med "månsaft". Det finns en anledning varför många slog ut en skätt av bjuddricka (kaffe mm) över vänster fot och gjorde korstecken med foten över det spilda förr. :-)