Häxor iFokus

Häxor

Etikett: magi-formler-och-ritualer
Läst 2012 ggr
Alwyn
0

Egentillverkad sannings-spell

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Det frågas ibland här inne efter formler för att få fram sanningen om någon ljuger om någon annan. Jag gjorde denhär för att hjälpa en forumsmedlem för inte så länge, och tänkte att det kanske finns fler som kan ha användning av den. Den är ganska lätt att göra och kan lätt skrivas om för att passa syftet du har.

Du behöver för formeln:

Citrongräs

En citron (eller halv)

Bild på den som blir utsatt för lögner.

Bild på de som ljuger. Kan även vara ngt annat som representerar dem.

Vanliga altar-redskap. Ljus etc…

Ev en lapp och penna

Ev något blått på altaret

För amulett:

Tygpåse

Tallbarr

Timjan

En bärnsten

Jag skulle gjort amuletten först och laddat den under ritualen, sen gett min vän den att bära med sig tills faran är över.

Spell:

"I spread the power of the Lemongrass, to clean out negative emotions among friends and to repell malice towards (namn på den utsatta)". Light the incense and run the picture of the victim through the smoke.

"May this lemon concur the secrecy, doubts and dishonesty in (namn på de attackerande) and give them the gift of clarity, logic and integrity." Squeeze the lemon over the attacking peoples pictures.

"I summon you Truth, to reveal yourself regarding the accusations from (nanm på lögnaren) towards (namn på den utsatta). Before the night of the fourteenth day (till exempel) let yourself be seen in this matter, to save a young heart from pain and misery."

"I release this wish, with my intention that this quarrel will be resolved!" Burn the photos OR a note with your wish and intention written upon.  

Förklaring symboler:

Citrongräs: Rensar ut negativa känslor bland vänner från gamla förtrytelser som mist sin mening. Avvärjer illvilja vänd mot ….(namn på den utsatta)…, skyddar mot ormar/de som vill henne illa.

Citron: Skyddar (namn på den utsatta) från elakhet, skvaller, illvilja.

Besegrar hemlighetsmakeri, tvivel och oärlighet hos (namnet på de som attackerar), och ger dem klarhet, logik och intigritet.

Tallbarr: Rensar ut negativitet och fientlig atmosfär runt (namn på den utsatta). Skyddar henne mot oärlighet och känslomässig utpressning. Ger uthållighet i svåra situationer.

Timjan: Skyddar mot elakhet, skvaller och illvilja.

Bärnsten absorberar negativitet och skyddar användaren från skada.

Blå: Rättvisans färg.

Obs! Om du vill använda tvingande-magi istället (vilket jag inte skulle göra) så hittade jag denhär på nätet:

**Clear honesty
**light the white candle , then hold the picture on your hands
then chat :
lies to the wind spirit within travel through minds to uncover the things that do not want to be said ,
set thing right let words be kind,
leave no doubt on a wondering mind ,
let the answer be clear .
then blow the candle out , keep the picture with you at the moment
you ask your question (s).

Lycka till!

Mauo
0

Wow! Tack :)

*antecknar*

[stass]
0

Din var bäst =)

Bra att ha i förrådet!

lampa1
0

tack…. men om man inte kan ge amulletten till personen som är i fara och ta med sig hur gör man då?

Alwyn
0

Då skulle jag gräva ner amuletten och be moder jord förvara den åt vederbörande, samt be en liten bön. Glad

Tack ska ni ha! Hoppas den funkar bra.

Carlo
0

Denna ska in i min "Magic Spell Book" :D

Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus

Alwyn
0

Prova den gàrna och tala om hur det gick :)